Evan Hunter James || Tawni
Ik luisterde naar Kellin die blijkbaar een leuke tijd had gehad met Bat, al viel het me mee dat ze niets hadden gedaan. Kellin was misschien wel de grootste sloerie van iedereen hier. Ik genoot van mijn sigaret en keek Aiden na toen hij duidelijk emotioneel langsliep. Eigenlijk wilde ik achter hem aan gaan, maar Taavi ging al achter hem aan, waardoor ik me er niet in ging mengen. Ik ging niet tussen die twee komen, niet weer. Ik knikte bij Kellin's vraag en drukte her smeulende filter uit. "Ik heb nog drie minuten, dus ik ga maar naar binnen." Ik liet de jongen achter en vertrok naar de backstage om de puntjes op de i te zetten en mijn schoenen vast te maken. Inmiddels deed ik dit lang genoeg om er vrij snel mee te zijn. Ik had er wel zin in, het gaf me altijd een boost om in de schijnwerpers te staan, maar mijn hoofd lag heel ergens anders. Ik zou een goed gesprek moeten houden met Noah hierover, maar daar hadden we nog tijd genoeg voor, al hield ik niet van de onzekerheid in mijn leven. Nu stapte ik vol zelfvertrouwen het podium op en probeerde ik alles voor even te vergeten. Mijn glimlach straalde steeds breder naar mate ik het publiek hoorde joelen. Aan de deur zag ik Bat kijken of het goed ging. Nu had ik nergens echt problemen mee gehad in al die tijd, maar je wist het nooit. Zoizo vermeed ik de rand van het podium en trad vrij vroeg op, dus dat hielp wel. Het podium voelde als een tweede thuis. Ik draaide een rondje en blies een handkusje het publiek in. Het was verrassend druk in de club, maar misschien kwam het omdat vanavond alle businessmensen hun weekend inluidden. We zouden wel zien, voor nu genoot ik van mijn tijd op het podium en probeerde nergens anders aan te denken.
[ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 15:59 ]
Bowties were never Cooler