• Allereerst, dit is zeker geen haat! Ikzelf luister niet naar Tokio Hotel, maar dat betekent niet dat ik hun muziek niet respecteer. Ik vraag me nu al een tijdje af waarom deze band zo populair is op Quizlet, uit alle andere artiesten. Nogmaals: ik zeg niet dat ik hun muziek slecht vind. Maar aangezien zij nu niet meer actief zijn (geloof ik), vind ik het gewoon een beetje raar.

    Een beetje een rare vraag, dat weet ik, maar ik wil echt wel eens weten wat hen zo speciaal maakt (:

    Edit: Mijn conclusie is dat ik echt heel erg stom ben en dat ik op de verkeerde dingen let. De Tokio Hotel-hype is al jaren over, dus negeer dit topic maar gewoon, mensen (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 13:25 ]


    you are worth more than second thoughts and maybes

    Ik denk eerder dat de hype een beetje over is hier.

    Tokio Hotel was hier vroeger veel populairder dan nu. Ik zie zelf nog amper creaties over die band, dus ik denk dat jij vaak oudere dingen tegen komt?


    16 - 09 - '17

    Litten schreef:
    Ik denk eerder dat de hype een beetje over is hier.


    Mja, misschien wel. Maar ik zie nog steeds veel fanficties over hen en ze zijn tenslotte een aparte categorie op het forum...


    you are worth more than second thoughts and maybes

    Reigns schreef:
    Tokio Hotel was hier vroeger veel populairder dan nu. Ik zie zelf nog amper creaties over die band, dus ik denk dat jij vaak oudere dingen tegen komt?


    Dat zou goed kunnen (:


    you are worth more than second thoughts and maybes

    Ik kom echt helemaal niets meer tegen van Tokio Hotel, dus ik denk dat je gewoon veel tussen de oude dingen kijkt. De hype was hier heel heftig, maar nu over.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tokio Hotel was populair. Dat je nu nog zoveel creaties tegenkomt is omdat er bijna letterlijk duizenden users, duizenden creaties over hen hebben gemaakt. Vandaar ook het aparte subforum.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Tokio Hotel was populair. Dat je nu nog zoveel creaties tegenkomt is omdat er bijna letterlijk duizenden users, duizenden creaties over hen hebben gemaakt. Vandaar ook het aparte subforum.^^


    Oh, oké. Wat stom van me, eigenlijk. Ik dacht omdat er af en toe bij "nieuwe stories" nog een fanfictie opduikt, iedereen er opeens nog mee bezig was (;


    you are worth more than second thoughts and maybes

    fallingforyou schreef:
    (...)

    Oh, oké. Wat stom van me, eigenlijk. Ik dacht omdat er af en toe bij "nieuwe stories" nog een fanfictie opduikt, iedereen er opeens nog mee bezig was (;


    Ohh, maar dat kan hoor.^^ Echte diehardfans zullen wel dingen blijven maken. Maar die vallen op twee handen te tellen hier.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Als ik eerlijk ben, volgens mij zijn ze niet meer zo populair als ze horen te zijn, dus het verbaast mij dat er een topic hiervan is. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Brynjolf schreef:
    Ik kom echt helemaal niets meer tegen van Tokio Hotel, dus ik denk dat je gewoon veel tussen de oude dingen kijkt. De hype was hier heel heftig, maar nu over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leven die kerels nog dan? (fish)
    Zoals gezegd, oud materiaal.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 12:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Leven die kerels nog dan? (fish)
    Zoals gezegd, oud materiaal.


    Ja ze leven nog, ik weet alleen dat Gustav vader is geworden van een dochtertje, dacht laatst dat Georg verloofd of getrouwd was? Één van de twee, en dat wist ik alleen maar omdat ik nog een Tokio Hotel page volg haha.

    Je bent helemaal niet stom omdat je hier een topic over maakt. Er zijn toch ook nog gewoon heel veel TH creaties te vinden? En ze worden nog steeds gemaakt.

    Wil je dat ik het topic sluit voor je? (:

    Krull schreef:
    Je bent helemaal niet stom omdat je hier een topic over maakt. Er zijn toch ook nog gewoon heel veel TH creaties te vinden? En ze worden nog steeds gemaakt.

    Wil je dat ik het topic sluit voor je? (:


    Dat zou fijn zijn (:


    you are worth more than second thoughts and maybes