• GABRIËLLE / GABY / GABS

    Lang zal ze leven! Lang zal ze leven! Lang zal ze leven!
    In de gloria! In de gloooriaaa! In de gloooriaaa!
    Hieperdepiep! Hoera! Hieperdepiep! Hoera! Hieperdepiep! Hoera!



    Vandaag is de dag dat de lieve, geweldige Gabriëlle (ook wel bekend als Gaby) twintig jaar jong is geworden. Hiermee is ze de tienerjaren eindelijk voorbij en verwelkomen we haar met veel liefde in de wereld van de twintigers (die lang niet zo volwassen is als wordt gevreesd — so no worries love).
          Samen vieren we dat hier door het eten van een overheerlijk stukje taart (met als thema 'schrijfster' — want als er iemand een tranentrekkend, emotioneel verwoestend boek gaat schrijven, dan is deze jongedame het wel) en het drinken van shots shots shots!

    BIRTDAY MESSAGES


    Allerliefste Gabs,

    Gefeliciteerd met je twintigste verjaardag. Hopelijk word je vandaag overladen met liefde en cadeaus — daar zal ik in ieder geval mijn uiterste best voor gaan doen.
    Hetgeen wij in elkaar hebben gevonden, is onmogelijk onder woorden uit te brengen. Grote tegenpolen bestaan er hoogstwaarschijnlijke niet. Maar sterkere vriendschappen evenmin. Ik hou van je.

    Liefs, Mij


    Hi Gaby!

    Ik ken je eigenlijk niet zó goed en het is al even geleden dat we met elkaar gesproken hebben, maar de gezellige tijden van de RPG zullen altijd bij mijn mooiste Quizlet herinneringen blijven. En daar hoor jij natuurlijk bij!
    Vandaar een heel gemeende 'Gelukkige Verjaardag'!!! Ik hoop dat je een spetterende dag hebt en zo niet, dan hoop ik alsnog dat je gewoon plezier hebt vandaag en de andere 364/365 dagen in een jaar!
    Nogmaals: HAPPPYYY BIIIRTHDAAAYYY!!!

    x Liesje / Frisk

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, darling! <3
    Sending you all te love in the world. You're such a sweetheart and an incredible friend. Je bent een geweldig persoon and keep doing what you're doing. I appreciate you so much and love you lots. Ik wens je een hele fijne verjaardag en maak er een mooie dag van! (:

    Liefs, Nichelle / Mismagius

    Lieve Gaby,

    Ik wens je een hele fijne twintigste verjaardag! (Wat worden ze toch snel groot! * Veegt een traantje weg. *) Twintig is niet echt een speciaal nummer zoals achttien of eenentwintig, maar toch verdient dit een grote party met vodkashots en minstens één stipper. (Zac Efron of Channing Tatum, misschien.) Of was dat de samenstelling voor een vrijgezellenfeestje?

    Hoe dan ook, ik hoop dat je dag geweldig is en dat je met volle teugen van je verjaardag geniet en what not; veel cake en cadeautjes en ‘hiep hiep hoeraatjes’ en kusjes op de wang (of net niet *wink wink*) en alcohol en muziek en boeken en idk, een nieuw huisdier of zo.

    Van mij krijg je vele virtuele knuffels en kusjes toegestuurd! (* Creepy old man voice* Voel je ze al?)

    Liefs, Lene / Allura


    Lieve Gaby!!!!!

    Van harte gefeliciteerd met je bday girl: je wordt alweer een oude vlegel, maar dat is helemaal prima, dat kan je wel hebben. We zijn al best lang q—vriendinnetjes dus hoop dat we dat nog even volhouden aangezien we beide supertof zijn en gewoon een match made from heaven. Hahaha, ik hoop dat je een superleuke dag krijgt en dat je er van kan genieten. You the bestest en I won't everrrrr forget our RPG's bc they focking rock just like you.
    <3 Met vriendelijke groetjes van Noukie aka me!! (Are you related to the sun? . . . Because running into you just brightened up my day!)

    x Anouk / MORTALKOMBAT

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 0:01 ]

    Gefeliciteerd!!! *O*


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Dit is zo lief. I love youu. <3
    Ook iedereen uit wie je een berichtje hebt weten te krijgen. Love u all very much. Dit had ik echt niet verwacht. Perfect begin van mijn verjaardag. (K)

    Bedankt voor de felicitaties alvast. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gefeliciteerd, lieve Gabsie! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! ^^


    <3

    Gefeliciteerd *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Proficiat *O*


    What would Emma do?

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!!^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd met je verjaardag!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan