• Om een lang verhaal kort te maken: mijn ouders zijn naar Drenthe vertrokken voor een midweek weg, blijkt het een drama te zijn wat ze geboekt hebben. Gelukkig niets betaald, maar ze willen nu niet terug. Het is laatste week vakantie. Dus zij en mijn pa hebben mij en mijn zusje gevraagd om even te helpen en flink te zoeken naar een leuk en betaalbaar vakantiepark, bed & breakfast, hotel of wat dan ook waar ze zo snel nog inkunnen. Heeft iemand een idee? Friesland en Groningen mag ook, maar het moet wel redelijk dichtbij het drieprovinciepunt liggen ivm geplande uitjes.
    Dus, help mijn dakloze ouders. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet niet of het iets is, maar ik heb laatst op camping Papaver in Sellingen accordeon gespeeld en vond het een hele mooie locatie. Sellingen en Bourtange zijn sowieso heel mooi.
    Misschien kijkje op de website waard? Geen idee of ze er ook bungalows oid verhuren.

    Giethoorn is ook een geweldig leuk plaatsje.

    Van prijzen weet ik overigens niks af. Maar hopelijk valt t mee en is de vakantie van je ouders nog te redden. Succes!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RCN camping Noordster, Dwingeloo. (Drenthe)
    Daar zat ik de afgelopen twee weken, en ik kom er al mijn hele leven. Prima camping^^
    Er is ook een B&B op Westeind? (straat) Dat zou ik even na moeten vragen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 16:41 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Animato schreef:
    Ik weet niet of het iets is, maar ik heb laatst op camping Papaver in Sellingen accordeon gespeeld en vond het een hele mooie locatie. Sellingen en Bourtange zijn sowieso heel mooi.
    Misschien kijkje op de website waard? Geen idee of ze er ook bungalows oid verhuren.

    Giethoorn is ook een geweldig leuk plaatsje.

    Van prijzen weet ik overigens niks af. Maar hopelijk valt t mee en is de vakantie van je ouders nog te redden. Succes!


    Ja in Giethoorn was dus die B&B D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn zusje loopt momenteel stage op Recreatiepark Hunzedal, van Roompot. Ze zegt dat het daar erg leuk is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn zusje loopt momenteel stage op Recreatiepark Hunzedal, van Roompot. Ze zegt dat het daar erg leuk is.

    Whoah, die wilde ik net voorstellen. :'D Ik ben jaren achter elkaar naar Hunzedal gegaan en ik vond het echt een fantastisvh park.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Landal heb je trouwens ook nog. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Mijn zusje loopt momenteel stage op Recreatiepark Hunzedal, van Roompot. Ze zegt dat het daar erg leuk is.


    Daar woon ik nog geen 5 minuten vandaan :').

    'T is daar best leuk. Ze hebben een zwembad, bowlingbaan en een grote zwemplas.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oei, wat is er dan gebeurd?
    Je hebt Center Parcs de Huttenheugte, maar dat is nu niet bepaald goedkoop.(krul)

    Het Roompotpark lijkt me ook een goede optie, ik weet alleen niet of je daar op het moment zelf kan binnenvallen?
    Een NH hotel zou ik zelf aanraden, last minute zijn die goed te doen en het zijn echt klassehotels.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 19:14 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Animato schreef:
    Ik weet niet of het iets is, maar ik heb laatst op camping Papaver in Sellingen accordeon gespeeld en vond het een hele mooie locatie. Sellingen en Bourtange zijn sowieso heel mooi.
    Misschien kijkje op de website waard? Geen idee of ze er ook bungalows oid verhuren.

    Giethoorn is ook een geweldig leuk plaatsje.

    Van prijzen weet ik overigens niks af. Maar hopelijk valt t mee en is de vakantie van je ouders nog te redden. Succes!


    omg de papaver, daar ben ik als kind eens geweest


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Thanks voor het medenken allemaal! Gelukkig heb ze nu iets nieuws gevonden. Een leuk chaletje, helemaal voor hun alleen met alles erop en eraan voor de helft van de prijs van dat andere krot waar ze terecht kwamen! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Thanks voor het medenken allemaal! Gelukkig heb ze nu iets nieuws gevonden. Een leuk chaletje, helemaal voor hun alleen met alles erop en eraan voor de helft van de prijs van dat andere krot waar ze terecht kwamen! :"D

    Fijn om te horen! Wat was er dan zo slecht aan die andere plek als ik vragen mag?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Fijn om te horen! Wat was er dan zo slecht aan die andere plek als ik vragen mag?


    Geen mogelijkheid om iets te koken, geen magnetron, geen koffiezetapparaat/waterkoker, pa paste amper in de douche, bed te klein voor hun tweetjes, nergens een raam dus erg donker en lampjes nodig overdag. Nu is dat geen probleem als je even ergens moet overnachten, maar mijn ouders hadden dit geboekt voor bijna 400(!) euro tot en met vrijdag. Dan is dat niet grappig. Nu denk je vast: huh, maar dat wisten ze toch wel van tevoren? Nou, niet dus. Die mensen hadden dus twee soorten 'huisjes'. Een mooie luxe en dat donkere hokje. Ze dachten dat ze dat mooie huisje dus hadden geboekt, maar het bleek dat die man de verkeerde papieren had opgestuurd. Dat gebeurde hem wel vaker, zei ie nog. Mijn ouders hebben toen gezegd dat dat niet hun probleem was en dat ze echt geen 400 euro gaan betalen voor iets wat ze niet geboekt hebben. Dus weggegaan. Nu een mooi chalet, met compleet ingerichte keuken, mooie woonkamer, ruim, in de bossen, mooie badkamer en noem maar op voor 200. Dat scheelt nogal.
    Heel vervelend dat die man het verkeerd doet en ze verkeerde informatie en papieren stuurt, maar hij wilde ook nog eens geen oplossing bedenken en was nog boos op m'n ouders ook dat die zo ontevreden waren. Nou toen waren ze eigenlijk wel helemaal klaar. Lekker gastvrij D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Geen mogelijkheid om iets te koken, geen magnetron, geen koffiezetapparaat/waterkoker, pa paste amper in de douche, bed te klein voor hun tweetjes, nergens een raam dus erg donker en lampjes nodig overdag. Nu is dat geen probleem als je even ergens moet overnachten, maar mijn ouders hadden dit geboekt voor bijna 400(!) euro tot en met vrijdag. Dan is dat niet grappig. Nu denk je vast: huh, maar dat wisten ze toch wel van tevoren? Nou, niet dus. Die mensen hadden dus twee soorten 'huisjes'. Een mooie luxe en dat donkere hokje. Ze dachten dat ze dat mooie huisje dus hadden geboekt, maar het bleek dat die man de verkeerde papieren had opgestuurd. Dat gebeurde hem wel vaker, zei ie nog. Mijn ouders hebben toen gezegd dat dat niet hun probleem was en dat ze echt geen 400 euro gaan betalen voor iets wat ze niet geboekt hebben. Dus weggegaan. Nu een mooi chalet, met compleet ingerichte keuken, mooie woonkamer, ruim, in de bossen, mooie badkamer en noem maar op voor 200. Dat scheelt nogal.
    Heel vervelend dat die man het verkeerd doet en ze verkeerde informatie en papieren stuurt, maar hij wilde ook nog eens geen oplossing bedenken en was nog boos op m'n ouders ook dat die zo ontevreden waren. Nou toen waren ze eigenlijk wel helemaal klaar. Lekker gastvrij D:


    Ehh, wauw.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Iwan schreef:
    (...)

    Geen mogelijkheid om iets te koken, geen magnetron, geen koffiezetapparaat/waterkoker, pa paste amper in de douche, bed te klein voor hun tweetjes, nergens een raam dus erg donker en lampjes nodig overdag. Nu is dat geen probleem als je even ergens moet overnachten, maar mijn ouders hadden dit geboekt voor bijna 400(!) euro tot en met vrijdag. Dan is dat niet grappig. Nu denk je vast: huh, maar dat wisten ze toch wel van tevoren? Nou, niet dus. Die mensen hadden dus twee soorten 'huisjes'. Een mooie luxe en dat donkere hokje. Ze dachten dat ze dat mooie huisje dus hadden geboekt, maar het bleek dat die man de verkeerde papieren had opgestuurd. Dat gebeurde hem wel vaker, zei ie nog. Mijn ouders hebben toen gezegd dat dat niet hun probleem was en dat ze echt geen 400 euro gaan betalen voor iets wat ze niet geboekt hebben. Dus weggegaan. Nu een mooi chalet, met compleet ingerichte keuken, mooie woonkamer, ruim, in de bossen, mooie badkamer en noem maar op voor 200. Dat scheelt nogal.
    Heel vervelend dat die man het verkeerd doet en ze verkeerde informatie en papieren stuurt, maar hij wilde ook nog eens geen oplossing bedenken en was nog boos op m'n ouders ook dat die zo ontevreden waren. Nou toen waren ze eigenlijk wel helemaal klaar. Lekker gastvrij D:

    Hahaha wauw. Je had dat programma van sbs6 op moeten bellen, "Red mijn Vakantie" :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...