• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wie wilt er een Pocahontas in zijn team van de mannen, zodat ze voor diegene werkt? Ik had namelijk het idee dat ze namelijk (stiekem) dubbel, voor beide partijen werkt (waar een van Capt. Hook, Nikki's personage) en één voor hun een soort spionage is en dat eigenlijk haar geheim is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heh ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen geheim heb voor Hook, haha. Iemand een idee?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heh ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen geheim heb voor Hook, haha. Iemand een idee?


    Same here


    Bowties were never Cooler

    Assassin schreef:
    Heh ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen geheim heb voor Hook, haha. Iemand een idee?


    Zoek je iets in een specifieke richting of heb je nog helemaal geen idee?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Zoek je iets in een specifieke richting of heb je nog helemaal geen idee?


    Ik heb echt helemaal geen idee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb echt helemaal geen idee.


    Hmm, ik zal eens mee verzinnen. Misschien heb ik genoeg inspiratie voor zowel jouw personage als die twee van mij - al is voor iemand anders verzinnen, naar mijn mening, vaak makkelijker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Je hoeft niet zo moeilijk te denken, vaak is het verboden werk wat je doet al een geheim.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    JetBlackHeart - HarleenQuinzel

    Hadden we eigenlijk al de eigenaar van de club? Anders maak ik Mad Hatter dat als dat goed is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Nerwen: Ooh, nu ga ik twijfelen haha! Misschien dat ik nog van faceclaim verander. Dankjewel voor je moeite. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Assassin schreef:
    Heh ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen geheim heb voor Hook, haha. Iemand een idee?


    Misschien iets met mensenhandel?


    Credendo Vides

    Ik moet nog steeds een geheim verzinnen voor Tiana. Ik zat te denken dat ze misschien een verhouding heeft met iemand, terwijl ze wel getrouwd is met Naveen. Of is het een idee dat ze ondertussen al zijn gescheiden, haha. Het leek me ook wel leuk als Tiana lid is van een gang/voor iemand werkt, of criminele activiteiten voor haarzelf uitvoert.

    Iemand die eventueel een ander idee heeft voor Tia? Ik ben een beetje inspiratieloos en weet niet echt wat ik wil.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb echt helemaal geen idee.


    Je spreekt in je rol over zijn eerdere ervaringen waardoor hij in zijn huidig beroep is gerold. Kan je niet een ervaring verzinnen wat tegelijkertijd zijn geheim is?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @DreamerN, welke disney figuur wilde je reserveren, want ik wist niet zeker welke je wilde.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    @DreamerN, welke disney figuur wilde je reserveren, want ik wist niet zeker welke je wilde.


    Prince Adam, a.k.a Beast.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Prince Adam, a.k.a Beast.


    Oké, bedankt. Ik zet je erbij! c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki