• Of er hier meer mensen zijn die aan volleybal doen.
    en zo ja welk niveau en bij welke club?
    Ikzelf speel in jeugd 1 (A-jeugd) bij VCB, Volleybalclub buitenpost.

    xx


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik doe niet aan sport


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Ik heb een jaar op volleybal gezeten.
    Maar ik doe geen sport meer. Te lui voor.

    goed hee, wat zijn jullie sportief! ^^ nee hoor, geen sport kan ook leuk zijn, dan heb je tijd voor andere dingen. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ik zou wel willen sporten maar mag niet meer dankzij knieblessure(cat) Soms hardloop ik nog een beetje...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    ik zou wel willen sporten maar mag niet meer dankzij knieblessure(cat) Soms hardloop ik nog een beetje...


    das balen, ik heb een halfjaar m'n been in het gips gehad omdat m'n enkelbanden gescheurd waaren en niet wilden helen. toen mocht ik ook niks, was zoo saai. naja, hardlopen is ook sport. doe ik soms ook.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb een aantal jaar op honkbal en karate gezeten.
    Maar doe verschillende omstandigheden doe ik nu niets meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Slouchy schreef:
    Ik doe niet aan sport


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik doe niet aan sport, want ik ben lui. Maar volleybal is wel leuk! En mijn tante en oom wonen in Buitenpost (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volleybal :'D

    Ik speel topklasse in MA1 en hoofdklasse in MA2 (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volleybal was eerst een optie, maar toen ging ik over naar wedstrijdzwemmen. Na de Brabantse kampioenschappen vond ik dat ook wel weer genoeg en nu doe ik niks meer.


    Searching heavens for another earth

    Volleyball leek me wel leuk om te doen maar ik doe het niet x3
    Momenteel ben ik sportloos, maar ik zou op een kanovereniging willen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben bakker. Ook een sport op zich, om alle broden te snijden, mensen te helpen, broodjes bakken en schoonmaken. Tegelijk! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fitness :3


    26 - 02 - '16

    Ik doe ook niet aan sport! Ik ben te lui, heb geen talent voor sporten en werk daarbuiten ook nog eens veel teveel, dus ik heb er ook geen tijd voor!

    Ik heb ooit volleybal gedaan. Tot ik ontdekte dat ik gewoon bang ben voor die bal.

    Nu doe ik jazz ballet en ik zwem ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien