Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
'True,' zegt ze waardoor ik grijns. 'En jij bent Jo, dochter van Rumplestiltskin, toch?' ik rol met mijn ogen, moet serieus iedereen die vergelijking maken? Ik wil niet op mijn vader lijken, ik word machtiger, gemener en gevreesd maar bovenal knapper. "Ja, Jo Gold..." ik kijk het meisje aan die me weer terug aankijkt Dus,' zegt ze. 'Kan je me helpen? Mijn vader mag niet bij die Ghotic-slet Regina blijven.' ik grinnik en loop wat naar achter verder de zaak in, ik doe een kast open en haal er een drankje uit waarop een SL staat. Ik loop terug naar het meisje, "Ja, ik kan je helpen..." zeg ik, ik laat het flesje aan haar zien op veilig afstand zodat ze hem niet kan pakken, "Doe dit in de drank van Regina, Regina valt in een diepe slaap, vlucht met je vader en Regina vergeet wie hij was..." ik grijns, "Toch wil ik er wat voor terug..." zeg ik terwijl ik het drankje in mijn vuist houd, "Ik wil je ketting..." ik kijk haar vals aan en wijs naar de ketting met de vorm van een schelp, "Hebben we een deal?" vraag ik terwijl ik een contract tover.
Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
"Wij gaan haar niet verlammen. Ze gaat zichzelf verlammen." ik kijk haar grijnzend aan, wat? Jo is een vriendin ja, maar ik ga voor, ik wil hier weg! "Voila," zegt ze met een glimlach, volgens mij is ze trots op zichzelf, ach, heb ik ook. "Het is vrij simpel. Wanneer Jo de armband aanraakt zal ze verlamd raken. Echter alleen wanneer een vinger ofzo het aan de binnenkant aanraakt. De buitenste kant is veilig. Daarom ben ik niet verlamd." een grijns komt op mijn gezicht "Maar er zit ook inkt in de armbanden. Dus dat activeert pas als je de armband echt omdoet bij iemand." ze sluit de kist en doet hem op slot "Zullen we een boek gaan halen?' ik grinnik, "Goed plan..." zeg ik en kijk haar vriendelijk lachend aan, de lach verdwijnt als ik ineens een politie zie, "HALT POLITIE!" roept ie, ik draai me geiriteerd om. "Stropers," mompelt hij waardoor ik hem boos aankijk. "Handen omhoog! En geen verdachte bewegingen. Bij deze zijn jullie aangehouden.' ik begin te grinniken, "Of course..." zeg ik terwijl ik mijn handen omlaag houd en een stap dichter bij zet, "En waarom?" ik kijk hem vals aan, dacht het eve niet! Ik laat me niet aanhouden. Mijn hand gaat langzaam naar mijn dolk zodat ik hem elk moment kan pakken als ik hem nodig heb. "Heb je het over de inktvis? Dat was ik, de anderen zagen mij hem uit de zee halen en wouden hem terug gooien, hun hebben hier niets mee te maken..." ik hoop dat hij de anderen laat gaan en mij dan maar gewoon meeneemt als hij dat überhaupt gaat doen.
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]