Elsa 'Queen of Arendelle'
“The Cold Never Bothered Me Anyway”.
"Ik ga het gebruiken tegen iemand..."beantwoord Jo Quinn haar vraag waarna ze ons aankijkt. Ik volg de handelingen die Jo vervolgens uitvoert. Het meisje loopt naar de toonbank en wrijft over haar polsen. "Hopelijk komt ie er niet achter..." fluistert ze zachtjes, maar nog wel verstaanbaar. Dan draait ze zich weer naar ons om, "Hebben we een deal?" Vraagt ze vals. "Ik zeg deal wanneer ik ook weet voor wie het is." antwoord Quinn. "Ik wil meer informatie," vervolgens gooit ze de pen weg en laat het contract op de grond vallen. "en ik doe niet aan contracten. Je zit er zo aan vast," dit keer was zij degene met de valse lach op haar gezicht. "Ik ben meer van mijn woord." Ik glimlachte, het leek er op dat Quinn eindelijk verstandig werd of ze was dit al die tijd al van plan. Jo begint te grinniken, "Ik gebruik het tegen Rumple..." Zegt ze kalm. Verbaast kijk ik haar aan, tegen haar eigen vader? 'Gold!' klinkt het plotseling luid achterons. Van schrik draai ik mij om en stond al klaar om mijn ijs op diegene af te vuren. Het blijkt echter een jong meisje te zijn die een boze uitdrukking heeft. 'Waar kan ik Gold vinden?' vraagt ze nijdig. Wat vriendelijker had ook gemogen, denk ik bij mezelf. Het blijft even stil, maar algauw verbreekt Quinn die stilte. "We zijn hier allemaal voor Gold, maar we moeten het met haar doen." en ze knikt met haar hoofd naar Jo. "Zijn dochter," zegt ze er achteraan terwijl ze met haar ogen rolt. "Jap, wat kan ik voor je doen?" vraagt Jo waarna ze zich weer tot Quinn richt. "Deal? Jij haalt de banden die ik gebruik tegen Rumple en jij krijgt het boek..." Ik zucht, het duurt mij allemaal veel te lang. 'Ja, deal,' zeg ik nijdig. 'Kom Quinn, we gaan die banden zoeken.' Ik pak het meisje bij de arm en sleur haar naar buiten. Ik weet niet wat Ariël doet, maar die zoekt het zelf maar uit of ze met ons mee gaat of dat ze hier blijft. 'Oke, en waar denk je die banden te vinden?' vraag ik Quinn als we buiten staan.
When you believe your dreams come true