Dag beste quizletters!!
Gisteren was ik naar de orthodont geweest om te gaan kijken wat ik moest dragen om mijn gebit terug mooi recht te krijgen. En het blijkt dus dat ik blokjes moet op boven en ondertanden en dat was voor mij nog niet zo redelijk erg omdat ik al verwacht had dat ik blokjes moest gaan dragen dus had ik me al een beetje voorbereid. Ik dacht oh leuk dat is het enige dat ik orthodontisch gezien moet dragen maar niet dus.! Nu blijkt dat ik een kaak operatie moet doen omdat ik een gigantische overbeet van 9 mm heb zelf heb ik dit nog nooit opgemerkt want je hebt mensen waarbij je het echt duidelijk ziet maar bij mij niet. Ik ben best wel verschoten van het nieuws dat ik opeens een operatie moet laten doen het is zo raar maar wel het beste. De orthodont had gezegd dat als je alleen blokjes laat zetten dat je dan wel rechte tanden hebt en alles maar dat de kans zeer groot is dat ik dan binnen 20 jaar ongeveer neptanden ga moeten dragen als je die kaak operatie niet laat doen. Dus mijn ouders en ik heb dus natuurlijk voor alles gekozen(blokjes en kaak operatie).
Nou ik ben eigenlijk best wel bang voor die kaak operatie dus heeft iemand dit ook moeten laten doen of zo die mij wat tips kan geven of die kan zeggen hoe het gaat en wat ze doen en alles?
Alvast bedankt!
Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful