• Een paar baksels gemaakt!

Lieke (Villainess) en ik zijn vandaag aan het bakken gegaan, omdat dit echt een binnendag is vanwege het weer.

We hebben een herfstkoek met walnoten, hazelnoten en pistache noten gemaakt en de pralineschuimpjes zitten nog in de oven.

Dat willen we even met jullie delen :3

Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Groetjes, Lieke en Emma

[ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 16:36 ]

Zelf zou ik het niet willen eten, maar het lijkt me wel gezellig dat met iemand anders samen te maken!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sableye schreef:
    Zelf zou ik het niet willen eten, maar het lijkt me wel gezellig dat met iemand anders samen te maken!

Niet zo'n fan van noten? ^^

Villainess schreef:
    (...)

Niet zo'n fan van noten? ^^

Hehe, die is zo dubbel op te vatten, maar nee. Ik vind ze niet zó lekker, maar af en toe eet ik ze weleens gewoon als noten zelf, niet ergens in vermengt. Dat is weer een beetje teveel voor me.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Jullie lijken net zusjes haha. Maar super leuk! En lekker. :3

Every villain is a hero in his own mind.

Lothar schreef:
    Jullie lijken net zusjes haha. Maar super leuk! En lekker. :3

We hadden een foto moeten maken toen we allebei nog ons haar los hadden. Maar t was zo benauwd, pff. Volgende keer.

Ooooooh die herfstkoek ziet er zo lekker uit :o

Weet je Emma, jij en Lieke zouden zo zussen kunnen zijn.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dat ziet er heerlijk uit!
    Hier was het vandaag 30 graden en dus behoorlijk warm. Ik moest helaas gewoon werken, mini club in de ochtend, daarna bezoek van onze begeleidster uit Nederland, daarna show van morgen bereiden daarna Jeu de boules toernooi organiseren en daarna gelijk door voor de minidisco en zo'n 20 minuten daarna zwembadspelletjes en nu heb ik nog aan de show gewerkt want ik moet het deze week organiseren en dat vind ik doodeng.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one