• Ola, ole, guys,

    Het is een tijdje geleden dat de site is uitgekomen en afgemaakt (er zullen vast wel wat dingen aan toegevoegd worden door de jaren), maar ik vroeg me af wie er nog meer op deze site zitten. Mijn nieuwsgierigheid wint het nu eenmaal van me oke. (joehoe)
          De site is van Assassin/Nikki (en Dauth/Mitchell), misschien dat jullie er van gehoord hebben. Het is RPGRealm genoemd. Het is, persoonlijk mijn mening, een mooie in elkaar gezette site, maar het is jammer dat er niet zoveel mensen/users op actief zijn. Het zou leuk zijn om ook op andere sites eens te RPG'en. Wat is jullie mening hierover en wat zijn jullie usernames?


    Nikki • Assassin
    Lucca • Lolita
    K • TheFlash
    Maia • Morgue
    Lieke • Trees
    Jarne • Nauwelaerts
    Britt • Hecuba
    Sarita • Atiras
    Vera • Ruella
    Belle • Delahaye
    Aimée • Blurryface
    Laura • Rhaegar



    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal het zo weer allemaal bijwerken :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bijgewerkt! Zo, dat is nog best een behoorlijke lijst. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehe, Jarne is de naam.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Dat weet ik en ik bedoel er ook niks slechts mee. Ik weet hoeveel werk Nikki en Mitchel in de site hebben gestoken. Het is alleen dat wanneer je elke keer online komt en er zijn geen nieuwe berichten dan ga je automatisch ook minder vaak kijken.
    Als er wat meer mensen op komen dan kom ik ook vaker kijken.
    Mijn username was Atiras mocht ik mezelf herinneren.

    Nee, klopt. No worries. Ik moet toegeven dat ik dat zelf ook heb, maar wanneer je bezig blijft en er zelf ook wat aandoet (vandaar dit topic) dan zal het gezelliger worden. So let's unite all. :3

    Rayquaza schreef:
    Ik heb ook een account... Zal alleen even moeten graven voor de naam, want die ben ik vergeten oepsss :/

    Hehehe, gebeurd mij ook weleens tho.

    Involved schreef:
    Dat moment dat ik blijkbaar al sinds 29 april 2015 een account heb, wow kan me dit zo niet herinneren

    Hehe, soms verbaasd het mij ook weleens dat ik ergens een account aan heb gemaakt. Weet je nog je username? Is die terug te vinden?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kende het niet en heb me net aangemeld! (: Ga eens even rondkijken


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Debbaut schreef:
    Hehe, Jarne is de naam.:Y)

    Hehe, de J wordt bijgewerkt. Leuke username, trouwens op die site!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    Bijgewerkt! Zo, dat is nog best een behoorlijke lijst. :3


    Mijn naam is niet Ruelle, niet Ruella.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Huh, ik weet dat ik destijds een account heb gemaakt, maar ik ben mijn username vergeten geloof ik. :l


    Caution first, always.

    Sableye schreef:
    (...)
    Hehe, de J wordt bijgewerkt. Leuke username, trouwens op die site!


    Thanks, komt van deze man(personage) hier:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Iwan schreef:
    Ik kende het niet en heb me net aangemeld! (: Ga eens even rondkijken

    Wat is je username? Dan zet ik je erbij op de lijst, als je wilt.

    Ruelle schreef:
    (...)

    Mijn naam is niet Ruelle, niet Ruella.

    Je bedoeld dat je naam Ruelle is? Er staat bij beiden niet voor. Maar ik zal het bijwerken, goed dat je het doorgeeft, want de lijst bijwerken is best moeilijk bij te houden hehe.

    Ilya schreef:
    Huh, ik weet dat ik destijds een account heb gemaakt, maar ik ben mijn username vergeten geloof ik. :l

    Is die terug te vinden? Dan zet ik je erbij hehe.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Thanks, komt van deze man(personage) hier:


    Ik herken hem niet, hehe. Waar is hij van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben er 99.99% zeker van dat ik Blurryface heet, want zo heette ik destijds ook op Q. Hij staat inderdaad ook in de ledenlijst, dus je kan hem erbij zetten. ^^


    Caution first, always.

    Ilya schreef:
    Ik ben er 99.99% zeker van dat ik Blurryface heet, want zo heette ik destijds ook op Q. Hij staat inderdaad ook in de ledenlijst, dus je kan hem erbij zetten. ^^

    Hehe, je bent nu V.I.P. Je staat erbij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Hehe, je bent nu V.I.P. Je staat erbij.

    Haha thanks. B) Ik snap er niks van, want op de ledenlijst staat dat ik wel online ben geweest vandaag. God, ik maak wel even een nieuw account. :') Mijn naam is trouwens Aimée. (;


    Caution first, always.

    Ilya schreef:
    (...)
    Haha thanks. B) Ik snap er niks van, want op de ledenlijst staat dat ik wel online ben geweest vandaag. God, ik maak wel even een nieuw account. :') Mijn naam is trouwens Aimée. (;

    Misschien dat Nikki die vraag kan beantwoord? Want ben je wel online geweest? Hehe, oke, is goed. Zal ik je oude account dan weghalen en je nieuwe erbij doen of ernaast zetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik herken hem niet, hehe. Waar is hij van?


    De belgische politieserie Flikken.^^
    Echt een damn goed personage en een geweldige acteur!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!