Eerste indrukken (muggles) en relaties (wizards & witches) voor Kennedy:
Gabriella Fay Cunningham
Chione Rania Bashandi Ik verwacht niet dat ze veel met elkaar om zullen gaan, maar dat ze wel vriendelijk tegen elkaar zijn. Misschien zitten ze bij sommige vakken naast elkaar en dat is dan ook prima, maar verder zijn ze niet erg close?
Chanelle Isolde Rhyne Ze lijken ergens wel op elkaar, dus misschien kunnen ze vrienden worden?
Josephine Victoria Junebug Masters
Elizabeth Mary Green
Rebecca Keegan Chamberlain
Veranique Wren Kytson
Phoenix Gabrielle Di Mercurio Kennedy zal haar wel prima vinden en zal daardoor vriendelijk zijn tegen haar, maar op de een of andere manier zie ik hen geen vriendinnen zijn.
Brian McElroy Brian is zo'n jongen met wie Kennedy het wel zou kunnen vinden, iemand die ze graag zou plagen door flauwe opmerkingen te maken. Misschien toekomstige vrienden?
Isaiah Gideon Smeath Kennedy zal hem niet zo fantastisch vinden en dat uit ze graag door ook echt niet aardig te doen, maar ze zal waarschijnlijk geen echte goede reden hebben om hem niet te mogen dus ze zal zichzelf misschien wel betrappen op lachen om zijn grappen, wat ze dan dus heel irritant vindt.
Michelangelo Dante Bocelli Ik denk dat Kennedy en Michel (even afgekort) een topduo kunnen maken, twee van die vrolijkerds met humor.
Oliver James Bennett
Gabriël Alex Hamilton Kennedy zal hem erg interessant vinden, juist omdat hij zo anders is als zij en dat fascineert haar. Ze zal dan misschien contact met hem proberen te zoeken, ondanks dat ze niet zo goed weet hoe.
Elijah Dashiell Graines
Dallas Sylvester Wood
Lily Evans Ik zie Lily wel een beetje als een soort "moederfiguur" voor Kennedy. Natuurlijk niet letterlijk, maar iemand die net wat verstandiger is dan Kennedy en haar dus kan helpen bij sommige vakken, omdat Kennedy echt niet overal goed in is.
Marlene McKinnon Vriendinnen vanuit Hogwarts?
Alice Longbottom Weinig informatie
Isla Eilidh DeForest Vriendinnen
James Potter
Remus Lupin
Sirius Black
Cale Anthony Seaton
Preston Royce Alcott
Christian Benjamin Donovan
[ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:34 ]
Big girls cry when their hearts are breaking