Relatievoorstellen Marlene
Lily × Beste vriendinnen. Marlene en Lily kennen elkaar al sinds hun eerste jaar op Hogwarts en ze zou alles overhebben voor het meisje.
Brian × Marlene mag Brian wel. Echter is ze wel een beetje bang voor zijn achterdochtigheid sinds ze niet heel erg goed is in geheimen bewaren.
Phoenix × Marlene zou Phoenix heel erg mogen. Ze zal dus ook graag in de buurt van het meisje rondhangen.
Rhydian × -
Isaiah × waarschijnlijk zou Marlene hem heel hot vinden en een vluchtige crush op hem ontwikkelen.
Chanelle × Marlene zou wel bevriend met haar kunnen zijn, denk ik!
Elizabeth × Elizabeth en Marlene lijken best wel op elkaar. Ik denk dat ze zeker goed bevriend zouden kunnen zijn. (:
Gabriella × Marlene is toen ze jong was ook vaak alleen geweest doordat haar ouders veel werkten. Ik denk dat ze elkaar dus wel zouden kunnen begrijpen op dat vlak.
Oliver × ik heb niet echt een idee, jij?
Rebecca × ze halen samen roekeloze dingen uit. Als Marlene de spontane neiging krijgt om op het dak van de school te klimmen, is Rebecca degene waar ze naar toe gaat om het te doen.
Michelangelo × heb jij een idee?
Remus × Marlene zou Remus wel mogen, zeker omdat hij ook een vriend van Lily is. Toch zou ze hem moeilijk te doorgronden vinden.
Elijah × Marlene zou hem echt heel erg awesome vinden.
Preston × Ex. Marlene heeft ooit een relatie gehad met hem en heeft hem oprecht leuk gevonden, totdat Lily haar deed realiseren dat hij haar alleen maar gebruikte om haar te sarren.
Isla × hele goede vriendinnen. Oh my god this is so me: You know you're a clumsy person when you cause other people to fall down.
Josephine × Marlene zou haar wel mogen!
Dallas × ik heb niet echt een idee haha. :')
Kennedy × Marlene zou Kennedy heel erg mogen en ik denk dat ze heel goede vriendinnen zouden kunnen zijn!
Tristan × Marlene would probably fall head over heals for him.
Relatievoorstellen Gabriël
Lily × ik heb niet echt een idee haha.
Brian × Gabriël zou wel met hem omgaan door de leerlingenraad, maar meer ook niet.
Phoenix × Gabriël en Phoenix zijn goede vrienden. Sinds een tijdje doet hij ook alsof Phoenix zijn vriendin is, dit om te verbergen dat hij eigelijk homosexueel is.
Rhydian × -
Isaiah × Gabriël vindt Isaiah wel een sympathieke gast. Isaiah mag hem echter niet door zijn "relatie" met Phoenix. Gabriël weet echter niet dat het om die reden is en blijft daarom liever ook een beetje uit zijn buurt.
Chanelle × Gabriël en Chanelle lijken ergens wel op elkaar. Allebei proberen ze zich een soort af te zetten tegen hun familie. Ik denk dat ze opzich wel goed met elkaar om zouden gaan.
Elizabeth × ik heb niet echt een idee tbh, jij?
Gabriella × ik denk dat ze wel in contact zouden komen door zijn "relatie" met Phoenix. Opzich zie ik geen reden waarom Gabriël haar niet zou mogen. (:
Oliver × Gabriël vindt hem waarschijnlijk een beetje een eitje.
Rebecca × Beste vriendin. Gabriël heeft het gevoel dat zij de enige is die hem echt begrijpt en accepteert.
Michelangelo × ik zie niet echt een reden hoe ze in contact zouden komen.
Remus × hij vindt hem waarschijnlijk een beetje een softie.
Elijah × Gabriël vindt hem waarschijnlijk een beetje een overvrolijke stuiterbal. Toch heeft hij respect voor het feit dat hij opelijk over zijn biseksualiteit is en zal hij hem te vriend proberen te houden sinds het zijn kamergenoot is.
Preston × Gabriël vindt hem een asshole.
Isla × jij een idee?
Josephine × hij werkt samen met haar in de leerlingenraad maar meer zie ik niet tussen de twee gebeuren.
Dallas × ze spelen samen in het footballteam maar dat is wel de diepste connectie die ze kunnen hebben denk ik. Gabriël zou zich ergeren aan zijn goedgelovigheid.
Kennedy × Kennedy zal Gabriël op een bepaalde manier intrigreren. Hij wil graag weten wat er achter dat nieuwe vrolijke en levendige meisje zit omdat hij het gevoel heeft dat dat niet natuurlijk zo kan zijn.
Tristan × Gabriël zou wel respect voor hem hebben.
Please correct me als ik dingen die al afgesproken zijn door elkaar haal want ik ben een beetje de orde kwijt en heb te slecht internet om alles terug te lezen. :')
-