• Hoi Topic-lezertjes,

    Ik werk als vrijwilligster in een bejaarden centrum.
    Heb al van een stagiaire op een andere afdeling waar ik werk al kritiek gehad over mijn kleding en piercings.
    (heb een snake-bite)
    Aangezien ik ook jarenlang heb rond gelopen in jogging/trainings broeken is het voor mij erg moeilijk op meteen weer strakke broeken aan te trekken.
    (wil me niet aanstellen of overdrijven maar, ... ik heb een eetstoornis gehad)
    Dus kleding is voor mij ook een hele uitdaging op zich !!

    Ik ben toen meteen naar mijn bazin gegaan (was helemaal over mijn toeren) en heb het verhaal uitgelegd.
    Zij gaf mij gelijk.
    Zolang het maar niet te bloot is, te uitdagend of vies.

    Nu werk ik ook in het restaurant wat ontzettend druk maar erg leuk en pittig is.
    Alleen, mijn piercings in mijn lip, daar schrikken vele mensen van wat mij doet besluiten om ze er definitief eruit te halen op 2 augustus.
    dan ben ik namelijk in Utrecht waar ik ook tevens mijn tatoeage laat zetten.
    2 vliegen in 1 klap !!

    Uiteraard zal ik wel down zijn, heb deze piercings ten slotte al 3 jaar bij mij gedragen.

    ...

    groetjes

    (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Jij moet dragen waar je bij goed voelt en niet luisteren naar andere mensen.
    Jou lichaam en je doet wat er zelf mee wilt.
    Je komt over als een tof persoon als dit lees.
    Zo stom dat mensen je beoordelen op je piercings
    Jij bent wie jij bent met jou stijl.
    Mensen moet zien dat een tof persoon bent met jou uniek uiteerlijk

    Met het zorg-sector moet je wel altijd uitkijken voor tatoeages/piercings. Daar letten ze extra streng op in verband met hygiëne e.d. Dit doen ze niet, vanwege dat ze het niks vinden (vooral), maar vanwege de regels die ervoor zijn als je in de zorg-sector zit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef: