• Hoi!

    Aahh, het is zomer! Dat betekent hittegolven, zwemmen, het strand, tot laat buitenzitten en... op vakantie gaan!
    Wat zijn jouw plannen deze zomer? Pak je het vliegtuig naar een warm land of ga je gezellig een dagje weg met je famillie?
    Laat het me weten in de reacties van dit topic!

    (Ben je al op vakantie geweest? Waar ging je heen? Hoe was het?)

    Zelf ga ik op vakantie naar Oostappen Groep Vakantiepark Prinsenmeer! Dat is in Asten (Noord Brabant). Omdat we met 5 (ja, je leest het goed, 5, en met onze ouders erbij getelt zelfs 7) kinderen zijn, gaan we op vakantie naar een leuke familie camping. Dit is nu de derde keer dat we er komen, en ik ga er ieder jaar met plezier naartoe! Ik ga er vrijdag 22 juli heen! Ik kan nu al niet wachten!




    Nu we het toch over vakantie hebben... Ik kan vanaf 22 juli tot 1 augustus niet online komen... );

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:27 ]

    Veel plezier!

    Ik ben een week naar Berlijn geweest voor het Berlin River camp en vrijdag vertrek ik voor 6 weken naar Frankrijk om daar op een camping de animatie te verzorgen en ik ben zo zenuwwachtig.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Veel plezier!

    Ik ga eerst naar Italië en daarna naar Frankrijk (zelfde plaats voor de derde keer, nu met onze nieuwe puppy! <3)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik ga 14 augustus voor een weekje naar Lloret de Mar (Spanje) met mijn beste vriendin
    Ik heb er echt wel zin in
    Jij alvast heel veel plezier gewenst op jouw vakantie!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ga begin augustus acht dagen naar Stockholm met mijn vriendje en eind augustus naar Lowlands met mijn beste vriendin.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vertrek morgen naar Zuid-Frankrijk :)

    Op 11 augustus vertrekt mijn vliegtuig rond een uur of twee 's middags naar Gran Canaria! Waarschijnlijk gaan we met de trein naar Schiphol toe. Op de nacht van 22 op 23 augustus rond een uur of half één dacht ik, gaat mijn vliegtuig terug. Ik ga met mijn ouders, oom en tante en twee nichtjes. Natuurlijk zit ik gewoon met mijn ouders in een appartement en mijn oom en tante en nichtjes in een eigen, maar we doen wel groten deels alles samen.
    Voor ons is twaalf dagen relatief kort, sinds we vorig jaar zeventien dagen gingen -wel naar Turkije dan-, maar dat was te lang.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zou naar Engeland gaan, maar de vakantie kan helaas niet doorgaan, dus deze zomervakantie blijf ik thuis.

    Jij veel plezier gewenst!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ga een weekendje naar Brugge en een weekje naar het zwarte woud in Duitsland. Allebei samen met mijn vriend. Super veel zin in! Die vakanties staan al vet lang geboekt en nu is het bijna zo ver!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik blijf lekker in Nederland (-:

    Duitsland-> Denemarken-> Zweden


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Yay, ik ga misschien naar Lesbos.


    Your make-up is terrible

    Peloponnesos in Greece! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Berlijn en Plopsaland.:Y)
    Dat laatste is maar een zakenreis.(quote)


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgende week ga ik naar Londen. (banana)


    En jij veel plezier in het vakantiepark!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 15:50 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Saalbach Hinterglemm (Oostenrijk) voor twee weken it is C:

    Daarna ga ik nog een weekendje met mijn vriend naar Scheveningen I feel so spoiled yasss

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 21:23 ]


    26 - 02 - '16