• Heb jij altijd de ene vraag willen stellen aan een auteur? Dan is dit je kans! Voor de interviews van Qreative Minds met auteurs zijn wij namelijk op zoek naar leuke en originele vragen. Uiteraard stellen wij zelf ook vragen, maar het leek ons leuk om jullie de kans te bieden om met vragen te komen.

    Waar kan ik dan mijn vraag stellen?

    Gewoon hier in het topic en dan zorgen wij ervoor dat je vraag wordt gesteld aan een auteur.


    Physics is awesome

    Brynjolf schreef:
    Hoe zorg je ervoor dat je niet teveel van jezelf in je hoofdpersonage stopt?

    Dat probleem heb ik te vaak.

    Precies dit! ^


    She wanted a storm to match her rage.

    En, weten jullie nog inspirerende vragen? *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Denk je dat verhalen met een "gelukkig" / goed aflopend einde, kwalitatief goede verhalen kunnen zijn?

    Heb je altijd je karakters in je hoofd?
    (voorbeeld: jij wordt letterlijk aangereden door een auto (zachtjes dus deuken), denk je dan ook: wow die ander reageert echt als Piet. Of: Piet zou zo reageren.)

    Neem je afscheid van je personages wanneer je verhaal klaar is?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nog meer mensen die nog goede vragen weten?


    Physics is awesome

    Hoeveel ideeën heb je waar je uiteindelijk niet mee door gaat? En waarom keur je zo'n idee dan af?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat heeft je geleid tot schrijven? Waarom ben je eraan begonnen? Wat heeft je gemotiveerd het af te maken en het bij een uitgever te leggen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hoe start ik het beste het eerste hoofdstuk van een verhaal
    Welk schrijf perspectief vind je het fijnst (hij zij, ik)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)