Ik ben bezig met een nieuwe serie en deze keer heb ik best veel mensen nodig.
Marokkaans meisje dat met Ibrahim Afellay krijgt: BEZET HajarTorres
Spaans meisje: BEZET WOMANIZERx
Duits meisje: VRIJ
Portugees meisje: BEZET TOMSDICK
Nederlands meisje: BEZET CHOCOLADEx
Russisch meisje: VRIJ
Ander land kan ook als je daar een leuke voetballer vind :]
INFO:
Naam:
Leeftijd:
Tekstje:
Lengte:
Voetballer met wei je wilt: (De voetballer moet uit het zelfde land komen als jij)
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- ROLLEN (voetbal-serie)
ROLLEN (voetbal-serie) - Rollen verdeling
-
16 nov 2008 - 11:2116 nov 2008 - 11:26
Spaans meisje.
Naam; Shauni
Leeftyd; 19
vriendin; torres?
http://www.sylvievdvaart.nl/gfx/cover_carriere.jpg
Lengte; 1.77
KomtShutupyourfuckinmouth.
16 nov 2008 - 11:29Tekstje ; Hello people =] Ik ben Shauni. Ben 19 jaar oud en 1.77 lang. Mijn passie is dan ook: Dansen, Zingen, En Gek doen. Ik ben dan ook maar zwaar verslaafd aan chocola en al dat zoetigheid =]. Nu ga je vast wel denken; Woow, Zij is dik. Nee, Dat ben ik niet . Ik vind mezelf wel een goed postuur hebben =]. But darlin' I must to go now =]
xóxóShutupyourfuckinmouth.
16 nov 2008 - 12:0516 nov 2008 - 12:10Portugees meisje, info komt!!
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
16 nov 2008 - 12:14Rol: portugees meisj
Naam: Amy
Leeftijd: 20
Tekstje:
Hallo People,,
Ik ben dus Amy en ben 19 jaar oud. Ik heb bruin, lang haar en felgroene ogen. Mensjes beschrijven me als een doorzetter, koppig, eigenwijs, behulpzaam, lief, ... Sinds een half jaar woon ik alleen in een appartementje in de stad ergens ^^ Ik hou van dansen, lol maken, stoeien, met de hond gaan wandelen en van voetbal kijken >< Verder haat ik insecten, vogels en mijn vriendin die me bedrogen heeft. Mijn vriendinnen zijn alles voor me, dus als je ze met een vinger durft aan te raken, dan heb je met mij te doen! =') Maar ik moet nu gaan, bye schatten <33.
Lengte: 1.79
Voetballer met wei je wilt: (De voetballer moet uit het zelfde land komen als jij)
Cristiano RonaldoStop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
16 nov 2008 - 12:24Naam: June.
Leeftijd: 18
Tekstje: Hoi peepz, June is in tha house, ik leef al achttien jaar op deze peace volle wereld. Ik heb een ego, leer er mee leven, ik speel altijd hard to get als het op jongens aan komt. Ik heb een bitchy kant maar meestal ben ik lief. Ik doe aan streetdance en ik kan ook wel voetballen, dat heeft meer te maken met me vader maar kom. Genoeg over mij. Later Peepz.
Lengte: 1.73
Voetballer met wei je wilt: (De voetballer moet uit het zelfde land komen als jij) C. Ronaldo
meisje uit portugal^^*He's the one.
16 nov 2008 - 14:25NOG 2 ROLLEN :]
16 nov 2008 - 15:3716 nov 2008 - 16:46Slotje graag!
18 nov 2008 - 20:10Ik doe wel russisch meisje anders?
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
18 nov 2008 - 21:31duitse meisjuh
Naam: pamela
Leeftijd: 18
Tekstje: heej ik ben pamela ik woon in duitsland in de plaats berlijn ik hou van shopen en lekker op strans zonnen
mijn karater is dat ik heel aftoe een bitch kan zijn ben heel lief en heel spontaan heel eige wijs en ik ben best wel stoud onder de jongens in ik woord af toe playertje genoemt ik hou ook van voet bal aan die jongens in kortbroekie vind ik helemaal leuk maar ik ga weer bye
Lengte: 1.76Tom is Geil SexySexy Zimmer 483