• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)
    Lijstje:
    Naam//Tweedenaam//Achternaam//Bijnaam

    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrebeeld

    Element//Hoe goed je erin bent (niet perfect/vraag desnoods)

    Innerlijk//eigenschappen

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden


    PRAATTOPIC
    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:03 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'






    | ~ • ~ | Basis | ~ • ~ |


    .:Naam:.
    Tristan Reynhard
    .:Bijnaam:.
    Tris / Tristan / Stan / Paardenjongen
    .:Leeftijd:.
    Zeventien


    | ~ • ~ | Uiterlijk | ~ • ~ |


    .:Gezicht:.
    Groen-blauwige oogkleur, (donker) blonde haarkleur, bleke huid, bol gezicht, vriendelijke uitstraling, ziet er jong uit voor zijn leeftijd.
    .:Lengte:.
    Tristan is ongeveer 1.70 lang, wat normaal was voor die tijd
    .:Lichaam:.
    Slanke bouw, toch wat bredere schouders, lange benen.
    .:Kleding:.
    Tristan draagt vaak de kleren die hij draagt wanneer hij in de stal bezig is bij Arrow (zie foto's).


    | ~ • ~ | Persoonlijkheid | ~ • ~ |


    .:Innerlijk:.
    • loyaal • dierenvriend • rustig • betrouwbaar • sociaal • vriendelijk • gesloten • onhandig • chaotisch •
    Tristan is een jongen die andere niet zomaar laat vallen. Hij is loyaal en staat voor iedereen klaar. Wanneer hij geen zin heeft zal hij dit ook eerlijk zeggen, maar vaak kan hij het niet laten en zal hij met de desbetreffende persoon meegaan of helpen. Hij is een echte dierenvriend en zal een dier nooit opzettelijk pijn doen. Hij eet geen vlees en zal ook nooit een dier slachten of doden, mits het niet anders kan. Wanneer een dier erg lijd bijvoorbeeld.
    Tristan is een rustige jongen en op momenten waar de meesten in de stress raken, kan hij het hoofd koel houden. Ook is hij betrouwbaar en kunnen mensen dingen aan hem kwijt die ze liever niet aan anderen vertellen. Hij zal zijn mond houden en het vrijwel nooit doorvertellen, zijn lippen zijn geseald met een onzichtbaar slot. Tristan houd ervan om lekker sociaal te zijn en praat graat met mensen, maar hij zal vrijwel altijd over koetjes en kalfjes praten en niet zoveel over zichzelf vertellen. Hij wil anderen er niet mee opzadelen en vindt zichzelf een beetje saai in dat opzicht, daarom praat hij vaak over zijn paard Arrow of over het weer, de natuur en dieren. Tristan kan redelijk onhandig zijn en belangrijke momenten verpesten door bijvoorbeeld iemand om te stoten, zijn kracht verkeerd te gebruiken, te praten wanneer het stil moet zijn en noem maar op. Hij is ook erg geneigd om tegen Arrow te praten, waardoor sommige denken dat hij tegen hen praat. Hij is ook redelijk chaotisch en vaak zijn dingen kwijt. Hij moet ook wel eens vragen waar hij zijn tas heeft gelaten, terwijl deze gewoon aan Arrow hangt, of bij de boom ligt waar hij net heeft gezeten.
    .:Kracht:.
    Aarde • Natuur
    Tristan heeft het vermogen om aardbevingen te veroorzaken, maar ook kan hij wortelen van bomen besturen, leven teruggeven aan de natuur(bomen, dieren, planten etc.) en kracht halen uit bomen en aarde. Echter kosten de eerste drie dingen (aardbevingen, wortelen en leven geven) veel energie en moet hij opladen door de energie te tappen. Dit werkt alleen maar voor een half uur, waarna hij twee keer meer uitgeput raakt dan hij daarvoor was. Deze vermoeidheid is alleen weg te krijgen door te slapen.


    | ~ • ~ | Geschiedenis | ~ • ~ |

    .:Geboorteplaats:.
    Magyaren. Tristan is drie dagen na zijn geboorte ten vondeling gelegd en gevonden door een oud dametje, die hem toen bij een gezin heeft gelegd dat geen kinderen kon krijgen. Hier is hij opgegroeid als hun eigen kind en weet ook niet dat hij niet hun echte zoon is.
    .:Familie:.

    (Pleeg)moeder: Arabella (née Yuewa) Reynhard
    (Pleeg)vader: Jacobus-Fransiscus "Jacob" Reynhard

    | ~ • ~ | Overige | ~ • ~ |

    .:Extra:.
    Tristan heeft een paard met de naam Arrow, dit komt omdat de bles van het paard op een pijl lijkt. Arrow is Tristans leven en als er iets met deze hengst gebeurd zal hij het zichzelf nooit vergeven. Het paard is alleen trouw aan Tristan en wanneer een ander in de buurt van Arrow komt, kan hij uithalen. Hij laat ook alleen zijn eigenaar toe op zijn rug te zitten en is een zeer eigenwijs, maar lief paard.



    Af! c:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 22:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed, iedereen staat er nu bij toch?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Laaaate MT, ik ga haar morgen invullen, kan ik Emily Rudd alvast als faceclaim "claimen"?


    obsessive rage

    Ja


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Kan ik nu nog die jongen voor aarde en natuur? Dan neem ik als FC Franshesco (compleet verkeerd geschreven xD) Lachowski

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 9:42 ]

    Gentil schreef:
    Kan ik nu nog die jongen voor aarde en natuur? Dan neem ik als FC Franshesco (compleet verkeerd geschreven xD) Lachowski


    Toestemming :P


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wat is het minimale aantal woorden? 200?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Nog 2 jongens en dan kunnen de meiden weer open :)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik reserveer 1 jongen, ik heb geen idee welke fc


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    shairell schreef:
    (...)

    Toestemming :P

    Bedankt Kapitein! :D

    Cicatrice schreef:
    Wat is het minimale aantal woorden? 200?


    Ik vind 200 persoonlijk nogal veel en een beetje overdreven, het posten gaat dan heel langzaam. Maar dat moet shairell natuurlijk zeggen.


    obsessive rage

    Ik verbeter: Francisco Lachowski

    Verloren schreef:
    (...)

    Ik vind 200 persoonlijk nogal veel en een beetje overdreven, het posten gaat dan heel langzaam. Maar dat moet shairell natuurlijk zeggen.


    Ik zou zeggen 100...

    Gentil schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen 100...


    Ik doe er tussen in en maak er 125/150/175 van, want soms krijg ik 500 woorden en soms krijg ik
    niet meer dan 50.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 9:59 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Kan ik er misschien nog een jongen van aarde en natuur? Dan hebben we die er ook bij haha
    (Faceclaim Robbie Kay)

    (Niet reageren Jens cx Hij gaat geen Peter heten don't worry haha)


    obsessive rage