• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)
    Lijstje:
    Naam//Tweedenaam//Achternaam//Bijnaam

    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrebeeld

    Element//Hoe goed je erin bent (niet perfect/vraag desnoods)

    Innerlijk//eigenschappen

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden


    PRAATTOPIC
    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:03 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    Gaat ze weer de badgirl spelen, dan 21


    Haha, is goed! Ik ga nu de rol uittypen, er kunnen schrijf fouten inzitten want in zit op mijn mobiel...

    Gentil schreef:
    (...)

    Haha, is goed! Ik ga nu de rol uittypen, er kunnen schrijf fouten inzitten want in zit op mijn mobiel...


    Maakt mij niet uit, ik ben nou eenmaal ook niet goed in typen als ik op de PC zit.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    Maakt mij niet uit, ik ben nou eenmaal ook niet goed in typen als ik op de PC zit.


    Hahaha oké!

    Hoi, ik zou wel mee willen doen -heel graag zelfs, want het lijkt me echt heel leuk- maar ik weet niet of het nog kan en ook niet zo goed hoe RPG werkt want dít zou praktisch de eerste keer.zijn dat ik aan een RPG meedoe :$


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    Hoi, ik zou wel mee willen doen -heel graag zelfs, want het lijkt me echt heel leuk- maar ik weet niet of het nog kan en ook niet zo goed hoe RPG werkt want dít zou praktisch de eerste keer.zijn dat ik aan een RPG meedoe :$


    Dit is het stappenplan:
    1: Je kopieert het ding dat onder Lijstje staat helemaal.
    2: Je vult hem in (ik wil je wel helpen)
    3: Je plaats hem in de reacties
    4: Daarna doe je dan mee in de RPG met de rol die je hebt gemaakt.

    In het kort:
    Je maakt een rol wie je in de RPG bent. Dan speel je dat dan dus uit in de speeltopic, dat is de plek waar de RPG uitgespeeld word. Je hebt een praattopic waar je kan overleggen en kletsen en de rollentopic waar je de rol maakt.

    +Welk element wil je reserveren?.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 20:51 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar naar toe, want ik heb alles precies uitgewerkt.

    Dan zou ik er een paar verwijderen, want om eerlijk te zijn is dit geen doen hahah.
    Je hebt het denk ik precies verkeerd uitgewerkt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruelle Victoire Devereaux
    ''When she awoke, the world was on fire.''



    Naam
          Ruelle • Ruelle is een naam die komt uit Frankrijk. Hoewel de naam officieel voor jongens wordt gebruikt, vonden haar ouders de naam zo mooi, dat ze deze kozen. De betekenis is: 'beroemde wolf'.
    Victoire • Victoire betekend 'overwinning'. Deze variant komt voornamelijk in Frankrijk of Franssprekende landen/steden voor. Varianten zijn Victorie en Victoria.


    Bijnaam
          Het liefste wordt ze gewoon bij haar voornaam genoemd, maar voor vrienden of familie maakt ze er geen probleem van als hun haar bij haar tweede naam willen noemen.
    Verder staat ze een beetje bekend als 'de dochter van die militair', sinds haar vader in het leger zit. Samen met haar moeder heeft Ruelle een bakkerij en staat ze ook bekend als 'meisje van de bakkerij'. De laatste twee zijn vaak voor onbekenden.

    Leeftijd
          Momenteel is Ruelle negentien jaar oud, ook al ziet ze er soms wat jonger uit. Ze is geboren op achttien december en dit maakt haar Zodiac Sign een Sagittarius. De jongedame is geboren in een dorpje in Magyare, waar ze nu nog met haar moeder woont. Haar vader is momenteel aan het werk ergens in Azië.

    Uiterlijk
          Wat opvalt aan Ruelle zijn natuurlijk haar witblonde haren. De lokken komen tot ongeveer haar schouders en zijn stijl. Wanneer ze aan het werk is heeft ze het echter met een lintje naar achteren, wat ook net lukt. Ze heeft de witblonde lokken toch echt van haat moeder en is er ook trots op.
    Haar ogen hebben een felblauwe kleur en deze heeft ze van haar vader geërfd. De kijkers hebben vaak een lichte twinkeling en worden omringd door donkerbruine wimpers. In haar ogen zie je echter niet haar emoties, sinds ze deze afsluit vaak.
    De lengte waarover Ruelle beschikt is 1 meter en 54 centimeter, dit is voor een jongedame uit haar tijd redelijk een gemiddelde lengte en als ze langer wilt zijn, draagt ze hakken. Ze heeft niet vaak problemen gehad met haar lengte en het is zelfs 4 centimeter groter dan het gemiddelde van de vrouwen.
    Ze heeft een redelijk lichte huid, wat simpel weg komt doordat haar huid niet snel verkleurd, want buiten komen doet ze zekers. Op haar handen en armen vind je enkele brandwonden van toen ze haar vuur nog niet onder controle had en eigenlijk boeit het haar niet heel erg veel als mensen deze zien. Ook zul je enkele moedervlekken zien over haar hele huid, behalve in haar gezicht.
    Ruelle's lippen zijn redelijk vol en hebben een zachtroze kleur. Vaak genoeg zul je hier een grijns op zien of een glimlach. De volle lippen heeft ze ook van haar moeder en je kunt bijna zeggen dat Ruelle een kopie van haar moeder is, naast haar ogen dan. Dit krijgt ze ook vaak genoeg te horen, waarna de mensen een glimlach van haar ontvangen.


    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    ''The touch was like white fire through her veins. She could not feel his skin only the cloth of his gloves, and yet it did not matter. You kindled me, heap of ashes that I am, into fire. She had wondered once why love was always phrased in terms of burning. The conflagration in her own veins, now, gave the answer.”

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Innerlijk
          Het eerste woord waarmee Ruelle te beschrijven is is toch wel leidinggevend. Ze heeft graag de controle en wanneer dit nodig is, voort ze het netjes uit. Omdat deze eigenschap samen gaat met een andere, namelijk accuraat, is ze er juist goed in. Accuraat houdt in dat ze haar werk nauwkeurig doet en binnen de afspraken. Wanneer het niet lukt, neemt Ruelle de volledige verantwoording, ook al is het vaak niet nodig. Haar leidinggevendheid betekend niet dat ze dictator speelt, ze vraagt anderen vaak om hulp wanneer nodig. Ruelle is ook erg goed in plannen en weet vaak wel een maner om iets aan te pakken. Deze eigenschap staat bekend als strategisch.
    Dit loopt soms nogal in de knoop met haar volgende eigenschap solitair. Ruelle is een persoon die het liefste op zichzelf is en het werk ook zelf doet. Deze eigenschap gaat samen met gesloten zijn. Ze wilt gewoon graag zelf met haar problemen omgaan en hierdoor zondert ze zich vaak van anderen af, enkel wanneer anderen haar hulp nodig hebben doet ze dit niet. Dit is de zorgzaamheid waarover ze beschikt. Ruelle is er graag voor anderen en wilt ze ook altijd helpen. Dit maakt haar ook beschermend over de mensen waarvan ze houdt en om wie ze erg veel geeft.
    Een mindere eigenschap van Ruelle is is dat ze manipulatief is. Ze weet wat ze wilt en hoe ze het wilt. Dit doel krijgt ze vaak door diverse mensen te manipuleren, naast degenen om wie ze veel geeft. Samen met perfectionistisch is dit redelijk 'gevaarlijk' als je Ruelle tegen je krijgt. Gezien dan amper iets haar kan stoppen voor het doel krijgen.
    Ruelle is een loyaal persoon. Ze zal nooit en ten nimmer haar vrienden verraden of manipuleren, simpelweg omdat ze te veel om hun geeft. Wanneer ze bij degenen is om wie ze geeft zal ze ook altijd waakzaam zijn, ervoor zorgende dat hun niets over komt. Haar vrienden en familie zijn langzamerhand ook wel gewend aan haar sarcastische opmerkingen en zinnen. Dit is voor haar bij vrienden gewoon een lolletje, maar bij onbekenden ik het een soort van afwering, hopende dat ze haar met rust laten. Kil is ook hoe velen haar beschrijven, dit is gewoon haar afwering. Dat ze doet alsof het haar gewoon simpel weg niet boeit. Als laatste is Ruelle nogal een flirt, voornamelijk gebruik makende van oogcontact of een glimlach. Het is gewoon een klein pleziertje waarvan ze wel eens wat te lachen heeft zo nu en dan.

    Geschiedenis
         
    Mathis Clément Devereaux
    Katalin Magdolna Deveraux (neé Andrássy)

    Zoals al eerder vernoemd is Ruelle geboren en getogen in een dorp in Magyare. Ze is de dochter van een Fransman en een vrouw uit Magyare. Het stel ontmoette elkaar toen Mathis verhuisde naar het dorp en ontmoette daar Katalin, de twee zijn tijd samen gaan spenderen en uiteindelijk getrouwd. Na drie jaar huwelijk kregen ze een dochter, er werd besloten dat ze volledig een Franse naam kreeg, Katalin stond erop. Zo gezegd, zo gebeurd.
    Ruelle groeide op in een huis boven de bakkerij, die van Katalin was. Mathis was zelf vaak aan het werk en ondanks dat haar band met haar moeder sterker is, is Ruelle toch echt een vaderskindje. Het grootste deel van de tijd spendeert Ruelle met haar moeder in de bakkerij, maar Katalin vindt het ook nooit erg als Ruelle een dag of twee vrij neemt, ze is immers nog kind zegt haar moeder.
    De witblonde dame heeft altijd al het gevoel gehad dat haar moeder iets verborg voor haar en haar vader. Vorig jaar heeft Katalin, Ruelle ook het geheim verteld dat zij niet de enige was met krachten. Katalin had namelijk dezelfde krachten als die Ruelle nu heeft.

    Krachten
          Ruelle beschikt over de kracht van vuur en as. Ze kan dus vuur creëren en manipuleren, dit gaat vaak goed. Het as daarentegen is wat lastiger. De kracht van as is dat je diverse dingen tot as kan doen veranderen, dit wil nog eens fout gaan en hierdoor zijn er al verschillende dingen tot as vergaan.
    Verder heeft Ruelle leren vechten met een zwaard, van haar vaders broer, en hierin is ze ook aardig goed. Ze oefent bijna nog iedere dag hiermee.
    Haar kracht is erg ironisch gezien met haar witblonde haren en felle ogen, je zou eerder denken dat ze de kracht van sneeuw en ijs beheerst.

    Extra
          —Likes • Warmth, fire, smell of fresh bread, the woods, night time & party's
    —Dislikes • Cold, tea, staying inside, treason, a lot of people, doing nothing
    —Ze is linkshandig
    —Ruelle haar angsten zijn toch wel de clichés; hoogtes en kleine ruimtes. Enkel is de jongedame erg bang dat ze uiteindelijk iemand in as zal veranderen, voornamelijk omdat het nogal slecht gaat qua ontwikkeling van deze kracht.
    —Haar huisdier is een sneeuwuil, wat nogal ironisch is vergeleken met haar krachten. De vogel draagt de naam Fehér en is een jongetje.
    —De witblonde dame spreekt Hongaars, Frans, Engels en een klein beetje Portugees.
    —Ruelle is heteroseksueel





    rest komt later

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 13:03 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    shairell schreef:
    (...)

    Dit is het stappenplan:
    1: Je kopieert het ding dat onder Lijstje staat helemaal.
    2: Je vult hem in (ik wil je wel helpen)
    3: Je plaats hem in de reacties
    4: Daarna doe je dan mee in de RPG met de rol die je hebt gemaakt.

    In het kort:
    Je maakt een rol wie je in de RPG bent. Dan speel je dat dan dus uit in de speeltopic, dat is de plek waar de RPG uitgespeeld word. Je hebt een praattopic waar je kan overleggen en kletsen en de rollentopic waar je de rol maakt.

    +Welk element wil je reserveren?.


    Oké, dankjewel (flower)
    Daar moet ik nog even over nadenken...


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Een meisje van water&zee als het mogelijk is


    ~

    Misschien is het handig als er een stop op de meisjes komen, sinds er maar één mannelijk personage is?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Cicatrice schreef:
    Misschien is het handig als er een stop op de meisjes komen, sinds er maar één mannelijk personage is?


    *voelt zich een verschrikkelijk persoon nu*
    Eh... nou... Ik zou het liefst ook een meisje willen... maar als het echt niet kan, dan snap ik dat wel...


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    *voelt zich een verschrikkelijk persoon nu*
    Eh... nou... Ik zou het liefst ook een meisje willen... maar als het echt niet kan, dan snap ik dat wel...


    Ik bedoelde het niet gericht op personen hoor, haha, maar het valt mij gewoon op. Het lijkt mij daarbij ook niet fijn voor degene met het mannelijke personage dat die alleen is als 'jongen' zijnde in de 'familie'.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    *voelt zich een verschrikkelijk persoon nu*
    Eh... nou... Ik zou het liefst ook een meisje willen... maar als het echt niet kan, dan snap ik dat wel...


    Dan ben jij de laatste, ik maak ook nog een jongen en ik zorg dat Laura ook nog een jongen maakt.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het niet gericht op personen hoor, haha, maar het valt mij gewoon op. Het lijkt mij daarbij ook niet fijn voor degene met het mannelijke personage dat die alleen is als 'jongen' zijnde in de 'familie'.


    Daar heb je gelijk in....


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    shairell schreef:
    (...)

    Dan ben jij de laatste, ik maak ook nog een jongen en ik zorg dat Laura ook nog een jongen maakt.


    Oké, dankjewel!!!


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.