• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Zoveel spellen om te kunnen spelen en toch weet ik niet wat ik wil doen..

Soms vraag ik me af of onze elektrische vuilnisbak een persoonlijkheid heeft en graag mijn hand eraf wilt bijten.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Het was zo gezellig! (:

Ich liebe dich 27.12.23

RichardSHarmon schreef:
    Het was zo gezellig! (:

Yeeeees. Ik heb de gym in het makado gepakt. ;x

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Yeeeees. Ik heb de gym in het makado gepakt. ;x

Hahah, badass!

Ich liebe dich 27.12.23

Ik zal nooit goed begrijpen waarom ouders koppig weigeren te begrijpen dat ik waarschijnlijk ergens mee bezig ben als ik met oordopjes in achter mijn laptop zit, en dus niet heel veel zin heb om te babbelen over het weer. :x

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Vandaag drie pokémon en zeven gossip girl afleveringen gekeken. Oeps.

"Ignite, my love. Ignite."

Square schreef:
    Ik zal nooit goed begrijpen waarom ouders koppig weigeren te begrijpen dat ik waarschijnlijk ergens mee bezig ben als ik met oordopjes in achter mijn laptop zit, en dus niet heel veel zin heb om te babbelen over het weer. :x

Grote irritatie factor. Soms denk ik; misschien moet ik een bordje naast me neerzetten met de tekst "Hoi ik hoor jullie niet want ik heb oortjes in dus begin geen gesprekken met mij tenzij de wereld vergaat. B.v.d."

Krolock schreef:
    (...)
    Grote irritatie factor. Soms denk ik; misschien moet ik een bordje naast me neerzetten met de tekst "Hoi ik hoor jullie niet want ik heb oortjes in dus begin geen gesprekken met mij tenzij de wereld vergaat. B.v.d."

Hahahaha, echt eh?

-

Krolock schreef:
    (...)

"Houdt u zich niet aan deze regels, sta ik niet voor de gevolgen in."

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Krolock schreef:
    (...)

Ja, gosh, inderdaad. Tegelijkertijd voel ik me echter ook telkens schuldig als ze tegen me proberen te praten en ik kortaf reageer, dus pff. :x

En mijn vader heeft net een bord naast me neergezet, terwijl hij de andere borden nog netjes opgestapeld heeft gelaten? Dit voelt als een bericht aan mij met mijn laptop hier. Um. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Leuk dit. Als ik niet wil eten wil ik niet eten! Laat me dan ook gewoon met rust

— Inner peace, it's hard to find. —

Haha, bitch please. Burrrn

'Ik heb niet 4 opleidingen verkloot'
    'Nou, ik ben niet zwanger op mijn achttiende'

// Yes, ik ben weer opgelicht door mini/lightinthebox. Tijd om dit aan te geven.

[ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 18:42 ]

Square schreef:
    (...)

Ja, gosh, inderdaad. Tegelijkertijd voel ik me echter ook telkens schuldig als ze tegen me proberen te praten en ik kortaf reageer, dus pff. :x

En mijn vader heeft net een bord naast me neergezet, terwijl hij de andere borden nog netjes opgestapeld heeft gelaten? Dit voelt als een bericht aan mij met mijn laptop hier. Um. :')

Ja nouja... als mijn vader bezig is achter de laptop krijg ik vaak het commentaar van; ik ben bezig met bankzaken aka ik kan nu niet met je praten. Dus ik voel me niet compleet schuldig als ik nog een keer extra "huh wat?!" schreeuw wanneer mijn ouders me vragend aankijken, wachtend op een antwoord. Idk, ik snap niet waarom mensen tegen andere mensen proberen te praten wanneer ze duidelijk geen zin hebben en/of oortjes in hebben. D: