Ja, wij zijn geweldig en getrouwd dude dus hier het officiële wij-zijn-loos-maar-daar-hebben-we-schijt-aan-topic
btw; Word is kaka en flying tampax heerst X'D
Fred & Charel 'De Eskimo's' heersen over de planeet Ow Yeah
-
15 nov 2008 - 22:2515 nov 2008 - 23:50
(...)
Stinkervelde stinkt naar afval ^^ En Ingelmunster stinkt alleen naar koeistront langs de weides en anders ruikt het naar frisse boslucht ^^ EN ik stink niet
Hunk?! Waarom stinkt het er dan zo?
Dan moet het juist bij jou stinken en zéker omdat jij er woont, sorry, kon het niet laten ='D15 nov 2008 - 23:5115 nov 2008 - 23:52(...) Stinkervelde stinkt naar afval ^^ En Ingelmunster stinkt alleen naar koeistront lang de weides en anders ruikt het naar frisse boslucht ^^ EN ik stink niet
Hmmm, afvalgeur <3
Dat heeft iets... ehm... Pittig? x']
En oké, het is al goed: je stinkt niet.Tanya is de beste.
15 nov 2008 - 23:5215 nov 2008 - 23:52(...) Das niet waar ='O
Welles.
Wil jij beweren dat een klein ding, heel lelijk, heel dom, vies, achterlijk, nickelodeon - figuur cool is?
Dudetina, ik had meer van je verwacht! ÖTanya is de beste.
15 nov 2008 - 23:52(...)
Ja, heerlijk ><
Hmmm, afvalgeur <3
Dat heeft iets... ehm... Pittig? x']
En oké, het is al goed: je stinkt niet.15 nov 2008 - 23:5315 nov 2008 - 23:53(...)
Wanda is coewl ='( en het is ook een nickelodeon-figuur *doet zielig*
Welles.
Wil jij beweren dat een klein ding, heel lelijk, heel dom, vies, achterlijk, cool is?
Dudetina, ik had meer van je verwacht! Ö15 nov 2008 - 23:54(...) Ja, heerlijk ><
Stiekem ruik ik iedere avond aan de PMD zakken in de garage, een stiekeme verslaving van me. Kan er niet aandoen, de geur trekt me gewoon aan...Tanya is de beste.
15 nov 2008 - 23:54(...) Wanda is coewl ='( en het is ook een nickelodeon-figuur *doet zielig*
Cosmo is cooler.
Wanda is ook wel sexy.
Timmy zuigt.
Begrepen?Tanya is de beste.
15 nov 2008 - 23:55(...)
Ik dacht dat je meer het type ruiken-aan-restafval was. Wat heb ik me lelijk vergist in je
Stiekem ruik ik iedere avond aan de PMD zakken in de garage, een stiekeme verslaving van me. Kan er niet aandoen, de geur trekt me gewoon aan...15 nov 2008 - 23:56(...) Ik dacht dat je meer het type ruiken-aan-restafval was. Wat heb ik me lelijk vergist in je
Wahaaaaa, mensen kunnen zich vergissen, ohja juist, jij was geen mens, maar een mormel.
Ach, PMD is gewoon hemels <3Tanya is de beste.
15 nov 2008 - 23:56(...)
Wat? met je ook wel? dat is niet overtuigend genoeg dude! Timmy zuigt Cosmo
Cosmo is cooler.
Wanda is ook wel sexy.
Timmy zuigt.
Begrepen?15 nov 2008 - 23:57(...) Wat? met je ook wel? dat is niet overtuigend genoeg dude! Timmy zuigt Cosmo
WANDAAAAAAAAAAA IS THA BOMB!! Ö
zo beter? x]
Timmy zuigt aan het cosmolulletje, geniaalheid^^Tanya is de beste.
15 nov 2008 - 23:57