• HOii wezens ^^
    Ik wil binnenkort duss weer naar de kapper voor een korter kapsel en ik ga het weer zwart verfen..
    Jaa ik weet het ,,ik wou/wil het eigenlijk helemaal blauw doen maar dan gaat iedereen gelijk weer zeuren enseu en dan kun je wle seggen : Laat se lkkr ,als jij het mooii vind,, Maar doe het anders lkkr zelf,, KUn je kijken hoe jij het vind als mensen om de 5 seconden beginnen te zeiken.. Ze doen het nu al door die roze pluk ,,maar als ik mn hele haar blauw gaa doen word het duss nog erger ><
    Maar goed , Back to the point xD
    Ik wil duss een korter kapsel maar ik weet duss nixx xD heeft er iemand miss een goed plaatje? EN dan ook weer niet superkort maar sgouderlengte fseu ^^


    Crack a bottle

    Van muzelf (a) Nee maar wat voor een kleur haar heb je? én wat voor een vorm gezicht? Dan zeg k t wel


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik weet wel een stoer model maar ik weet niet hoe je het noemt. Ik zal wel even een tekeningetje maken en scannen. Heb je tenminste een idee. Please have a minute patience :]


    No growth of the heart is ever a waste

    In me fb staan wel foto's van mij ^^
    Met de roze pluk xD


    Crack a bottle

    Ik weet wel een stoer model maar ik weet niet hoe je het noemt. Ik zal wel even een tekeningetje maken en scannen. Heb je tenminste een idee. Please have a minute patience :]

    OKay ^^


    Crack a bottle

    Ick vind het wel leuk haar trouwens :')


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Maar ff zeggen: Wat voor een vorm gezicht heb je? lang gezicht, ovaal gezicht, rond, of vierkant gezicht (én dan nie thelemaal verkant héa)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ga voor je zoeken schat!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar ff zeggen: Wat voor een vorm gezicht heb je? lang gezicht, ovaal gezicht, rond, of vierkant gezicht (én dan nie thelemaal verkant héa)

    Uh weetikveel xD EN gezzicht met 2 ogen een neus mond en wenkbrauwen??


    Crack a bottle

    Ick schat gewoon op een ovaal gezicht 8D
    Hier ff tips wat je niet moet doen:
    >Niet te veel haar voor je gezicht. Kaat de niiue virn vab he giifd zueb!
    > Korte lagen bovenop je hoofd (Of je wil dat je hoofd langer lijkt :,D)

    Ohja, ick zou het een beetje kastanje bruin doen, niet zwart. Sorry hoor maar dat vind ick er altijd een beetje fake uitzien (Wat het ook is x,D)

    Succes


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wil je trouwens ook make-up tips? (aa)Nou??


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ick schat gewoon op een ovaal gezicht 8D
    Hier ff tips wat je niet moet doen:
    >Niet te veel haar voor je gezicht. Kaat de niiue virn vab he giifd zueb!
    > Korte lagen bovenop je hoofd (Of je wil dat je hoofd langer lijkt :,D)

    Ohja, ick zou het een beetje kastanje bruin doen, niet zwart. Sorry hoor maar dat vind ick er altijd een beetje fake uitzien (Wat het ook is x,D)

    Succes


    Ag , ik bn nu eenmaal fake xD Weetje ,ikbn gwn een rare huppelkut ^^ srry bn ff droog besig ,, EN als het eerst zwart is vervaagt het bij mij later tog wel weer naar donkerbruin duss dat fukt niet zoveel xD EN over die makeup tips.. BEst??
    Je bnt op dreef vandaag ^^


    Crack a bottle

    (...)

    Ag , ik bn nu eenmaal fake xD Weetje ,ikbn gwn een rare huppelkut ^^ srry bn ff droog besig ,, EN als het eerst zwart is vervaagt het bij mij later tog wel weer naar donkerbruin duss dat fukt niet zoveel xD EN over die makeup tips.. BEst??
    Je bnt op dreef vandaag ^^
    Jaja :,) Ze komen eraan


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    dude steel mijn hyves foto xP


    We can only learn to love by loving.