Ik wil gewoon even wat kwijt.
Ik werk 32 uur per week, al 3 jaar lang dus had een eigen inkomen. In september valt dat weg en moet ik voor school betalen. Dus 1100 per jaar aan schoolgeld exclusief boeken.
Ik betaal 300 per maand aan mijn moeder, het was altijd 200 maar sinds januari 300 omdat de huurtoeslag van 280 naar 80 voor haar ging door mijn inkomen.
Nu krijg ik 260 alimentatie wat ik ook zo doorschuif. Ik vond dat altijd heel normaal, maar ik merk nu dat ik het zo vervelend vind. Ik weet dat we anders niet rondkomen en in september gaat dat echt een ding worden, maar ik spaar nu 300 euro minder per maand omdat het zo naar haar gaat. Dat is 1/4 van mijn inkomen.
Ik kan met mijn spaargeld 1 jaar school betalen, maar ik zou dan niet op vakantie kunnen naar t buitenland en dat gaan mijn vriend en ik wel doen laat minute. Dus dat houdt in dat ik mijn schoolgeld in termijnen moet betalen.
Die 300 per maand is zo veel en ik kan er niks aan doen. Ik stond ingeschreven bij mijn pa, zodat het voordeliger was voor mijn moeder ook al woonde ik wel gewoon thuis, maar dat mocht opeens niet meer van hem.
Wn het is zo egoïstisch om te denken, maar ik wil gewoon die 300 euro houden. En dat kan niet... Want mijn moeder zit in de ziektewet, is 100% afgekeurd omdat ze bijna blind is door een herseninfarct 2 jaar geleden.
“I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe