• Hi!

    Ik weet niet of dit voor iedereen op Q geldt of dat het alleen bij mij zo is, maar als ik de laatste dagen met mijn cursor boven iemand zijn username/profielfoto hang (op het forum), dan komt er niet meer zo'n pop-up wolkje, waarbij staat hoe iemand heet, waar hij woont en hoe oud hij is. Ik gebruik dat nogal vaak om te kijken wie iemand is als hij/zij een nieuwe username heeft en het hindert me nogal nu c;.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat klopt, dat heb ik ook. Ik hield me mond erover omdat ik dacht dat het alleen bij mij zo is. Het is inderdaad jammer dat die functie uitgeschakeld lijkt te zijn...

    Ik heb dat ook, maar daar was ook eerder een topic van aangemaakt en toegevoegd aan het lijstje wat 'gemaakt' moest worden. Net zoals de Spotlight die nog irritant doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, dat heb ik dan gemist. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is inmiddels al een aantal weken zo. Dit is net zo'n ding als de spotlight die plotseling bevroren is, en dus ook niet de bedoeling. De mods weten ervan en hebben het doorgegeven aan Rutger, voor zover ik weet, dus ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden, want ik maakte er ook heel veel gebruik van. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht even dat dit een topic was van de mods of administrators dat ze het wolkje hadden weggedaan. Dus heel even opgelucht ademgenomen.

    En jep, dit is er al een paar weken.


    Heaven is a place that we all have

    Het begint wel irritant te worden tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit probleem wordt al behandeld. Dus ik zet hier voorlopig een slotje op. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wacht, werken de slotjes niet of zo?


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Wacht, werken de slotjes niet of zo?


    Zoiets dacht ik ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Echt raar, though.


    Heaven is a place that we all have

    > Slotje poging twee? :')

    Bij mij werken ze gelukkig nog wel in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 20:48 ]


    Happy Birthday my Potter!