• Ik denk dat deze dag echt tot één van de beste dagen in mij leven behoord c:.

    Ik heb namelijk vandaag mijn eigen boek in ontvangst mogen nemen, en God, wat ben ik er trots op! Het is ook zo vreemd om echt een boek vast te houden, waar je zolang aan hebt gewerkt, en dan je eigen naar erop te zien staan. De realisatie dat het echt mijn boek is, moet nog komen geloof ik haha!

    Anyway, heb jij vandaag iets erg leuks meegemaakt? c:


    soul made of stardust and chaos.

    Wow, dat is echt heel erg vet!
    Het enige leuke wat ik vandaag heb meegemaakt, is dat mijn rapport beter was dan ik had verwacht, haha (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Wow, dat is echt heel erg vet!
    Het enige leuke wat ik vandaag heb meegemaakt, is dat mijn rapport beter was dan ik had verwacht, haha (:


    Aah gefeliciteerd met je rapport! Dat is ook altijd leuk en vast een hele opluchting c:.


    soul made of stardust and chaos.

    Dat is echt leuk (:
    Ik had vandaag een stomme herkansing van een stom vak, bleh.

    Doofenshmirtz schreef:
    Dat is echt leuk (:
    Ik had vandaag een stomme herkansing van een stom vak, bleh.


    Dat is minder :/ Is het toch een beetje oké gegaan?


    soul made of stardust and chaos.

    Hoe heet je boek? Ik zou dat ook zo graag willen meemaken, dat mensen je boek lezen. Je bent dan een klein beetje beroemd geworden.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Dat is minder :/ Is het toch een beetje oké gegaan?


    Niet echt haha. Maar 3 keer is scheepsrecht, dus wie weet (:

    Fictionalworld schreef:
    Hoe heet je boek? Ik zou dat ook zo graag willen meemaken, dat mensen je boek lezen. Je bent dan een klein beetje beroemd geworden.


    'Droomleven van een Fangirl' door Laurianne Aerts (aka ik dus hahaha)

    He, ik dacht ook dat dit nooit zou gebeuren, maar kijk nu eens aan! Gewoon blijven zoeken en proberen c:.
    Goh, beroemd zou ik nu ook weer niet zeggen hahah :')


    soul made of stardust and chaos.

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Niet echt haha. Maar 3 keer is scheepsrecht, dus wie weet (:


    Ik ga voor je mee duimen! c:


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ik ga voor je mee duimen! c:


    Thanks (:

    Ik las tot drie keer toe broek in plaats van boek. :')

    Ik heb niet zo veel gedaan, voelde me niet zo goed.


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Ik las tot drie keer toe broek in plaats van boek. :')

    Ik heb niet zo veel gedaan, voelde me niet zo goed.


    Hahahha :')

    Aah, maar ook niet erg vreemd met het grijze weer buiten :/. Hopelijk voel je je snel beter!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Hahahha :')

    Aah, maar ook niet erg vreemd met het grijze weer buiten :/. Hopelijk voel je je snel beter!


    Ik vond het enthousiasme ook al een beetje gek. Met m'n stomme kop ging ik al helemaal van: Goh. Broeken ontwerpen. Dat is wel een interessante hobby. Maar alsnog gefeliciteerd met je b(r)oek. :')

    En ja het weer helpt niet mee. Echt hoofdpijnweer.


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    (...)

    Ik vond het enthousiasme ook al een beetje gek. Met m'n stomme kop ging ik al helemaal van: Goh. Broeken ontwerpen. Dat is wel een interessante hobby. Maar alsnog gefeliciteerd met je b(r)oek. :')

    En ja het weer helpt niet mee. Echt hoofdpijnweer.


    Hahaha, erg bedankt ! c:

    Wel, ik snap je helemaal! Ondanks dat ik echt blij ben, voel ik me ook niet helemaal 100%. De zon hoort te schijnen ugh haha


    soul made of stardust and chaos.

    Vandaag met school naar het strand geweest, haha. Het was kutweer en ik liep met krukken, maar het was ondanks alles toch wel heel leuk haha.

    Ooooh, een eigen boek is zo tof


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Super gaaf!

    Ik moest vandaag de hele dag werken en aan de ene kant was het heel leuk en aan de andere kant verschrikkelijk. Ik werk voor een bedrijf dat evenementen (kleine meestal zoals verjaardagsfeesten-familiefeesten) organiseert. Vandaag hadden we een sportdag voor 300 man, op het strand. We waren daar om 8 uur en het heeft echt bijna de hele dag geregend en heel hard gewaaid, dus dat wel wel naar. Maar het was toch heel gezellig en ik heb het prima naar mijn zin gehad. Ik ga wel echt spierpijn hebben en ik moet de komende 2 dagen ook weer werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one