• Hoi,
    Ik zoek een cover.

    Titel: Survivor (graag op de cover)
    Username: Lucens (graag op de cover)
    Korte samenvatting:
    Het is een Hunger Games fanfictie.
    De veertienjarige Ada wordt getrokken tijdens de boete voor de 59ste Spelen. Tijdens de Spelen is ze bang zichzelf te verliezen en luistert naar het advies van haar beste vriend, Ray. De laatste keer dat ze hem zag, zei hij namelijk tegen haar:'Jij bent een overlever, máár geen moordenaar.' Ze wil niemand vermoorden, maar wel overleven. Onmogelijk in de Spelen, lijkt het tenminste.
    Plaatjes:
    Ik heb maar één plaatje, zouden jullie de rest van de plaatjes kunnen uitzoeken? Ada heeft zwarte haren en ijsblauwe ogen.



    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer:Verdrietig, kil
    Faceclaims: -
    Extra?: -

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 13:36 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Valkyries schreef:
    En zoals beloofd, m'n probeersel! Ik ben echt zo blij met het eindresultaat eigenlijk, veel beter dan ik verwacht had :3


    Hij is heel erg mooi! Dankjewel!


    i wanna die with you once or twice.



    Ik heb hem geprobeerd niet al te druk te maken, maar door de vuur en waterkleur wel over te brengen als, hoe zeg je dat in normaal Nederlands, een strijd, zegmaar.
    Alles kan nog worden aangepast!


    take risks

    Lucens schreef:
    (...)
    Hoelang gaat het ongeveer duren? Het maakt niet uit of het nog lang duurt, maar ik vind het wel handig om te weten (:


    Sorry dat het zo lang duurt, haha. Ik was mijn eerste ontwerp vergeten op te slaan en nu lijkt niets daarop te lijken, dus ik weet niet of het nog lukt.


    She was always looking for more..

    Gekozen voor de cover van Valkyries, bedankt de anderen voor het maken van de cover!


    i wanna die with you once or twice.

    Goeie keuze :Y)

    Voor als je nog een soundtrack nodig hebt die goed bij je titel past, ik moest opeens aan dit liedje denken HAHAHA


    take risks

    Lucens schreef:
    Gekozen voor de cover van Valkyries, bedankt de anderen voor het maken van de cover!

    Naww thnx (fish)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”