• (layout komt later!)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SphinxX schreef:
    Het voelt alsof wij de rpg overgenomen hebben x) tenminste de laatste twee pagina's, haha :'D

    @Learntoplay veel plezier ^^


    Hhahahaa precies, zoveel kumpt dr niet meer voorbij voorderest haahha
    ik moet zelf ook nog steeds mijn stukje met lydia posten, sorry gibigianna, ik ga het vanavond doen (:

    @Learntoplay veel plezier! Waar ga je heen? :Y)


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Hhahahaa precies, zoveel kumpt dr niet meer voorbij voorderest haahha
    ik moet zelf ook nog steeds mijn stukje met lydia posten, sorry gibigianna, ik ga het vanavond doen (:

    @Learntoplay veel plezier! Waar ga je heen? :Y)


    Bedankt :) ik ga naar kaltenherberg, is een plaatsje in duitsland :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    SphinxX schreef:
    Het voelt alsof wij de rpg overgenomen hebben x) tenminste de laatste twee pagina's, haha :'D

    @Learntoplay veel plezier ^^



    Ik wil ook wel wat posten maar ik moet of op Aurea wachten of Tot jullie bij het Quidditch field zijn :')

    Bedankt :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik heb wifi in duitsland, en nog redelijk goede ook

    *doet een vreugde dansje*


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ga proberen vanavond een post te typen ^^ ik denk dat Aid door Char uiteindelijk uit het team gegooid gaat worden, haha.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Even een vraagje :')
    Sinds wanneer waait het zo hard dat Quidditch spelen moeilijk wordt? Aangezien ik dat nergens gelezen heb volgens mij (ik kan er best overheen hebben gelezen daar niet van)
    Maar ook omdat Acacia en Alexis al op het Quidditch field zijn, en nergens last van hebben qua weersomstandigheden :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Even een vraagje :')
    Sinds wanneer waait het zo hard dat Quidditch spelen moeilijk wordt? Aangezien ik dat nergens gelezen heb volgens mij (ik kan er best overheen hebben gelezen daar niet van)
    Maar ook omdat Acacia en Alexis al op het Quidditch field zijn, en nergens last van hebben qua weersomstandigheden :')


    Oh sorry, ik dacht dat het geen probleem zou zijn. :x Is het erg lastig voor jullie? Of kan je ook zeggen dat het zeg maar net begint met hard waaien?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Oh sorry, ik dacht dat het geen probleem zou zijn. :x Is het erg lastig voor jullie? Of kan je ook zeggen dat het zeg maar net begint met hard waaien?


    Het kan wel waaien hoor, vind ik niet erg :) Maar misschien dat iets minder hard, of dat het begint af te nemen ofzo :P


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Het kan wel waaien hoor, vind ik niet erg :) Maar misschien dat iets minder hard, of dat het begint af te nemen ofzo :P

    niet dat mijn personen er wat mee te maken hebben, maar het is dan denk ik lpgischer dat het toeneemt, omdat alexis er eerst dus geen last van had zegmaaar ahhaha


    take risks

    SphinxX schreef:
    Ik ga proberen vanavond een post te typen ^^ ik denk dat Aid door Char uiteindelijk uit het team gegooid gaat worden, haha.

    Haha, nee toch!??


    I was an angel living in the garden of evil

    DSprayberry schreef:
    (...)
    niet dat mijn personen er wat mee te maken hebben, maar het is dan denk ik lpgischer dat het toeneemt, omdat alexis er eerst dus geen last van had zegmaaar ahhaha



    Kan ook :P

    Dat t aan het toenemen is indd


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    niet dat mijn personen er wat mee te maken hebben, maar het is dan denk ik lpgischer dat het toeneemt, omdat alexis er eerst dus geen last van had zegmaaar ahhaha

    Dit dacht ik ook. Hahah


    "Ignite, my love. Ignite."

    lekker lang stuk gepost met liam (:


    take risks

    DSprayberry schreef:
    lekker lang stuk gepost met liam (:

    Super nice! Mijn beurt (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Oke, hai!
    Ik heb inspiratie voor Per dus naar wie kan hij gaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.