• Hallo allemaal,

    Afgelopen week kreeg Natas (Tormund) een goed idee. Een blog starten en daarop boekenrecensies en interviews met schrijvers plaatsen. Dus ik mag met haar samenwerken en hopelijk ook met jullie. Een naam hebben we al: Qreative Minds.

    Recensies en interviews maken is leuk, maar er gaat ook wel wat tijd in zitten. Aangezien wij iedere week een of twee items op de blog willen laten verschijnen, hopen wij dat er users zijn die ook een aandeel willen leveren.

    Dus lijkt het jou leuk om recensent en interviewer te worden?

    Stuur dan een PB naar Tormund en Kelmeckis met een voorbeeldrecensie van een boek dat je onlangs hebt gelezen. Het is wel belangrijk dat je gemiddeld één recensie per maand kunt leveren.

    We willen hier een serieus project van maken, dus wij zullen wel per inzending kijken of wij denken dat het bij ons past.

    Tot slot overleggen wij graag via Facebook. Mocht je hier heel graag aan mee willen werken, maar geen Facebook hebben dan valt daar allicht wat voor te bedenken. (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:55 ]


    Physics is awesome

    Top. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vond het al een superleuk idee toen ik het hoorde, maar nu met de titel enzo, wauwieee! UHm ja, zelf zou ik best ook wel recensies willen insturen als ik een boek uit heb, maar zo heel snel lees ik niet hoor xD
    Ik weet niet hoe het zit, dat je elke zoveel tijd een recensie moet insturen ofzo? Deze vakantie wil ik er sws 4 lezen ongeveer haha maar als mijn opleiding start heb ik weer minder tijd savvy


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De richtlijn is wel een boek per maand, maar het is natuurlijk onzin om langzame of dyslectische lezers uit te sluiten. In principe kan het dus wel, maar dan nemen we gewoon iemand extra. En als we het van te voren weten is her al helemaal prima. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    De richtlijn is wel een boek per maand, maar het is natuurlijk onzin om langzame of dyslectische lezers uit te sluiten. In principe kan het dus wel, maar dan nemen we gewoon iemand extra. En als we het van te voren weten is her al helemaal prima. ^^


    Een soort back-up lijst ofzo? Zet me daar dan maar op hahaha recensies schrijven vind ik erg leerzaam, dus als dat mogelijk zou zijn, dat zou mooi zijn ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Even een mt


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Laleah schreef:
    (...)

    Een soort back-up lijst ofzo? Zet me daar dan maar op hahaha recensies schrijven vind ik erg leerzaam, dus als dat mogelijk zou zijn, dat zou mooi zijn ^^

    Nah, niet echt. Wat mij betreft ben je volwaardig teamlid maar lever je iets minder aan. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee. Ik weet alleen niet of ik genoeg tijd ga hebben.
    Eerst de modverkiezingen maar eens afwachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mochten jullie recensenten zoeken voor enkel en alleen de online Quizlet verhalen, dan ben ik mogelijk wél geïnteresseerd. Maar de "echte boeken" niet, maar toch een MT. :Y)

    Inktwit schreef:
    Mochten jullie recensenten zoeken voor enkel en alleen de online Quizlet verhalen, dan ben ik mogelijk wél geïnteresseerd. Maar de "echte boeken" niet, maar toch een MT. :Y)

    Vind ik helemaal prima. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    hnnnng, temptation is groot... Ik vind het idee fantastisch, maar aan de andere kant lees ik de laatste tijd ontzettend veel non-fictie over mensen die uit moeilijke situaties ontsnappen en zo, en ik weet niet of dat genre ook op de blog past -A-


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    hnnnng, temptation is groot... Ik vind het idee fantastisch, maar aan de andere kant lees ik de laatste tijd ontzettend veel non-fictie over mensen die uit moeilijke situaties ontsnappen en zo, en ik weet niet of dat genre ook op de blog past -A-

    Uhmm dat weet ik eerlijk gezegd ook niet echt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn er nog mensen die een recensie willen insturen? Het hoeft niet op stel en sprong, maar ik wil wel een beetje aan de website knutselen en dan is een team wel handig haha om naar meningen te vragen. Eigenlijk heb ik wel vertrouwen in alle mensen die tot nu toe hebben gezegd dat ze mee willen doen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik twijfel heel erg, want ik weet niet of ik hier genoeg tijd voor heb en ik lees de laatste tijd ook niet zo verschrikkelijk veel en om eerlijk te zijn ben ik ook niet heel erg goed in recensies schrijven :') Maar langs de andere kant is dit wel de perfecte manier om me terug aan het lezen te krijgen als ik weet dat ik iedere maand een recensie moet schrijven. Ahhh... Twijfels...

    Het idee is in ieder geval echt heel erg leuk en ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb zojuist mijn boek van deze maand uitgelezen, ik zal ergens in de komende paar dagen aan mijn proefrecensie werken ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tormund schreef:
    (...)
    Uhmm dat weet ik eerlijk gezegd ook niet echt. :')
    Als het helpt, ik lees ook ontzettend veel andere boeken :p
    Als ik dit weekend tijd heb kan ik kijken of ik eventueel een recensie van harry potter 5 kan insturen, die ben ik nu namelijk aan het herlezen, en hij is bijna uit ^u^


    because i knew you, i have been changed for good