• Hallo allemaal,

    Afgelopen week kreeg Natas (Tormund) een goed idee. Een blog starten en daarop boekenrecensies en interviews met schrijvers plaatsen. Dus ik mag met haar samenwerken en hopelijk ook met jullie. Een naam hebben we al: Qreative Minds.

    Recensies en interviews maken is leuk, maar er gaat ook wel wat tijd in zitten. Aangezien wij iedere week een of twee items op de blog willen laten verschijnen, hopen wij dat er users zijn die ook een aandeel willen leveren.

    Dus lijkt het jou leuk om recensent en interviewer te worden?

    Stuur dan een PB naar Tormund en Kelmeckis met een voorbeeldrecensie van een boek dat je onlangs hebt gelezen. Het is wel belangrijk dat je gemiddeld één recensie per maand kunt leveren.

    We willen hier een serieus project van maken, dus wij zullen wel per inzending kijken of wij denken dat het bij ons past.

    Tot slot overleggen wij graag via Facebook. Mocht je hier heel graag aan mee willen werken, maar geen Facebook hebben dan valt daar allicht wat voor te bedenken. (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:55 ]


    Physics is awesome

    Top.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even mijn topics (:


    Tijd voor koffie.

    Er zijn nu twee weken om en helaas hebben we ons team nog niet kunnen uitbreiden.
    Wie overwegen er serieus om mee te doen? Want we willen eigenlijk de site wel binnen twee weken in de lucht gooien. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt mij hartstikke leuk, maar ik ben bang dat ik net iets te jong ben


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Het lijkt mij hartstikke leuk, maar ik ben bang dat ik net iets te jong ben


    Het is niet leeftijdgebonden. Als jij het leuk vind om recensies te schrijven, kan je een voorbeeld recensie naar on sturen.


    Physics is awesome

    Ah ik wil dit echt nog steeds graag maar het is wel duidelijk dat de tijd me niet echt mee zit. Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om een proefrecensie te schrijven. Meh. Jammer maar ik denk toch dat het niet zo handig is als ik me bij jullie voeg terwijl ik tijdsgebrek heb.


    The truth is out there.

    Wendelin schreef:
    Ah ik wil dit echt nog steeds graag maar het is wel duidelijk dat de tijd me niet echt mee zit. Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om een proefrecensie te schrijven. Meh. Jammer maar ik denk toch dat het niet zo handig is als ik me bij jullie voeg terwijl ik tijdsgebrek heb.


    Aangezien we iedere maand toch wel vier recensies op de site willen zetten, is het wel belangrijk dat je per maand een recensie kunt leveren. Als ik het zo lees, ben je bang dat je dat niet gaat halen. Maar heb je alleen deze maand tijdsgebrek of denk je dat je meerdere maanden tijdsgebrek gaat hebben?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Aangezien we iedere maand toch wel vier recensies op de site willen zetten, is het wel belangrijk dat je per maand een recensie kunt leveren. Als ik het zo lees, ben je bang dat je dat niet gaat halen. Maar heb je alleen deze maand tijdsgebrek of denk je dat je meerdere maanden tijdsgebrek gaat hebben?


    Dat weet ik niet eigenlijk. En ik vind het lullig om jullie teleur te stellen. Ik bedoel wie weet lukt het me wel maar het is extra balen als ik me inschrijf en het lukt niet.


    The truth is out there.

    Nou ja, ik vind het persoonlijk niet zo erg als we het op voorhand weten. Leah heeft hetzelfde aangegeven, dus als jullie om de maand een recensie aanleveren hebben we er bij elkaar toch elke maand één. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wendelin schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet eigenlijk. En ik vind het lullig om jullie teleur te stellen. Ik bedoel wie weet lukt het me wel maar het is extra balen als ik me inschrijf en het lukt niet.


    Het doet mij veel dat je ons niet teleur wil stellen. Zoals Natas ook al zei, er is nog iemand die niet zeker weet of ze het red om iedere maand een recensie af te leveren. Geen probleem, dan red ze het waarschijnlijk om, om de maand een recensie af te leveren en die kunnen wij zeker gebruiken.

    Oftewel alle hulp is welkom en het is zeker niet zo dat je niet kan helpen als je niet iedere maand een recensie kan leveren.


    Physics is awesome