• Ja, ik ben trots op mijn bijles kind, en mijzelf ook stiekem een beetje.
    Ik geef momenteel een jongen van 15 bijles wiskunde en economie, en hoewel ik nog maar 2 ‘‘lessen’’ heb gegeven (1 voor wis een voor eco), kreeg hij vandaag zijn punt terug voor wiskunde, en dat was zijn eerste dikke voldoende, namelijk een 7.5!
    Ik ben zo blij, want met dit soort dingen ben ik altijd bang dat ik het verkeerd uitleg, of dingen vergeet, en dan wil ik niet dat mensen hun geld verdoen aan mij, als het toch niets uithaalt.


    tya

    Oeehh wat goeed!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wouw supertof! Ik heb zelf ook heel lang wiskunde bijles gehad en alleen al het idee dat iemand de tijd voor je neemt (al is het wel tegen betaling) om het je rustig uit te leggen werkt als erg goed. Echt super goed dat hij ook meteen een 7,5 heeft gehaald. Je zult het blijkbaar toch beter doen dan je denkt! Hopelijk vertelt hij het ook even door aan al zijn vrienden zodat je nog wat meer kindertjes erbij krijgt.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Wouw supertof! Ik heb zelf ook heel lang wiskunde bijles gehad en alleen al het idee dat iemand de tijd voor je neemt (al is het wel tegen betaling) om het je rustig uit te leggen werkt als erg goed. Echt super goed dat hij ook meteen een 7,5 heeft gehaald. Je zult het blijkbaar toch beter doen dan je denkt! Hopelijk vertelt hij het ook even door aan al zijn vrienden zodat je nog wat meer kindertjes erbij krijgt.

    Haha ja het is mijn achterneefje (sort of, familiezaken confusen me :') ) dus ik vraag geen uurtarief of iets dergelijks, meestal blijf ik gewoon bij hun eten en vergoeden ze me de benzine of geven ze me iets kleins hahaha.


    tya

    Die voldoening is heel herkenbaar, haha. Ik heb vorig jaar een heel jaar bijles gegeven en daar heb ik voor bijna iedereen een voldoende kunnen verzorgen. Ééntje daar ging het echter niet zo goed mee, maar die had eindexamen en heeft nog laten weten dat hij een voldoende had gehaald. Ik voelde me toen ook heel trots, haha ^^
    Hoe meer voldoendes ze gaan halen, hoe zekerder je kunt worden van het bijles geven ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauww! Gefeliciteerd!! Wat goed van hem (en van jou)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!