Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Weiger ik eindelijk simpelweg mijn verjaardag te vieren omdat iedereen het altijd maar vergeet, gaat mijn moeder morgenavond toch allemaal mensen ophalen -zucht-
Je zegt dat je wilt dat ik eerlijk ben zodat je me kan helpen, dat ik je kan vertrouwen. Maar pap, iedere keer als ik met jou over mijn problemen heb gepraat voel ik me slechter en slechter. Het enige wat ik wil is een vader die me gewoon knuffelt als ik bijna in tranen uitbarts, niet eentje die vraagt 'leg eens uit wat er in je gebeurd' aps een of andere stomme psycholoog. Godver, nu moet ik alweer janken.
Oké. Misschien is het toch niet zo'n ramp dat ik maar twee mensen mag meenemen naar die uitreiking. Er is er maar één die mee wil, dat is mijn vriend. Mijn ouders willen al niet eens meer. Leuk man ):
Can you like /not/ do that. Het is echt klote dat je gewoon fucking verdwijnt zonder iets te zeggen twee jaar geleden en je je dan elke zoveel maanden weer eens inlogt, je username verandert, op de profielen van je vroegere vrienden kijkt en dan weer weggaat zonder wat te zeggen.
Nou, ik heb het zo ontzettend verpest dat ik 10 punten heb verspild en nu wil ik ergens er een einde aan maken, maar ik heb het lef niet, en in plaats daarvan heb ik de docent een lieve e-mail gestuurd en scrol ik huilend door quizlet maar nee, alles komt goed. Ik kan niet tegen mezelf liegen. Help, please.