• Laten we allemaal eens massaal Rutger bedanken voor deze mooie site :Y)

    I agree ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Thxxx Rutger voor deze mooie leuke geslaagde site! Elke keer weer vind ik het leuk om thuis te komen en te denken yeah lekker chill quizletten! So echt bedankt voor deze geweldige site te maken...
    XXX Femke.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Yep, this :Y)


    obsessive rage

    I aprove of this.:3

    Bedabkt Rutger voor het maken en blijven onderhouden van deze site. Ik weet niet hoeveel het voor jou betekent, maar voor vele van ons betekent Q heel veel en ik waardeer alle tijd die je in de site steekt enorm!

    Op nog vele jaren!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat veel bedanktopics de laatste tijd, haha. Maar dat is goed! Heel, heel erg bedankt Rutger! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjewel! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjewel :D <3 ben niet altijd al geweest maar toch bedankt voor deze site der zit allemaal leuke mensen hier! :3

    Bedankt; Rutger! Dankzij jou kunnen zoveel mensen hun creativiteit ontwikkelen en zijn er veel vriendschappen ontstaan. (flower)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ontzettend bedankt voor deze prachtige site! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dankjewel Rutger!


    Treat people with kindness

    Ik denk eerlijk gezegd dat ik Rutger niet echt met woorden kan bedanken. Quizlet is echt een deel gaan uitmaken van mijn leven. Het is niet iets wat ik tussendoor doe, het is een hobby.
    Dankzij Q heb ik veel nieuwe vrienden, ook in het echt, gemaakt, ik heb mijn creativiteit vrij kunnen laten gaan en ik ben sociaal veel sterker geworden dankzij Q.
    Ik ben nu moderator op deze geweldige site en ik weet niet hoe mooi ik dit werkelijk vind. Het is zo geweldig om hieraan te mogen meewerken en ik wil Rutger echt oprecht bedanken voor al zijn hulp en het in leven houden van deze site.


    Queer zijn is gewoon alles

    Quizlet is voor mij zoiets gewoons geworden. Het is iets wat er gewoon is, net als veel mensen met facebook en twitter hebben. Maar vaak vergeet je stil te staan bij dat zoiets normaals in je leven toch te danken is aan iemand. Bedankt Rutger!


    ©1998

    Bedankt voor dit lieve topic! Ben erg blij mee (hoera)(yeah)


    Dit is mijn signature...

    Bedankt Rutger. Dankzij Quizlet is school een paar jaar flink verwaarloosd evenals sociale contacten ;P
    Maar ik zit er bijna 6 jaar op en vind het nog altijd even leuk door blijvende en nieuwe vrienden die ik hier maak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Debbaut schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat ik Rutger niet echt met woorden kan bedanken. Quizlet is echt een deel gaan uitmaken van mijn leven. Het is niet iets wat ik tussendoor doe, het is een hobby.
    Dankzij Q heb ik veel nieuwe vrienden, ook in het echt, gemaakt, ik heb mijn creativiteit vrij kunnen laten gaan en ik ben sociaal veel sterker geworden dankzij Q.
    Ik ben nu moderator op deze geweldige site en ik weet niet hoe mooi ik dit werkelijk vind. Het is zo geweldig om hieraan te mogen meewerken en ik wil Rutger echt oprecht bedanken voor al zijn hulp en het in leven houden van deze site.

    Dit eigenlijk, behalve dan het moderator zijn, haha. (Maar dat komt misschien nog) ;p
    Hier heb ik gewoon zo'n belangrijk deel van mijn leven doorgebracht en het heeft mij op vele manieren gesteund. Als ik mijn geschiedenis terugkijk, kan ik mezelf gewoon zien opgroeien en ik zie ook absoluut verbetering met mijn schrijfwerk. (:
    Heel erg bedankt, inderdaad!


    “To live will be an awfully big adventure.”