Wie is de mom friend uit de groep?
Twee verschillende groepen, maar dat zouden Emma en Harry zijn. Geen twijfel over mogelijk.
Wie zou er een week lang alleen in emoji's communiceren op alle social media puur om de rest te pesten?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit iets is dat Chantal met zekere regelmaat zou doen om mensen voor de gek te houden. Sowieso.
Wie zou een kikker kussen om na te gaan of het écht geen prins is?
viJFJARIGE HENDRIK ZOU DAT DOEN.
Wie draagt er standaard twee verschillende sokken (en is dat opzet of slordigheid)?
Chantal en ik hoop dat ik deze ook al in mijn verhaal verwerkt heb want dit is echt een dingetje, zeg maar. 100% opzet.
Wie ziet eruit alsof hij/zij een man om zeep zou kunnen helpen met alledaagse huishoudvoorwerpen?
Dylan, Vanessa's vriendje. Drie meter hoge bonk spieren met een soulpatch en een oorringetje. Hij ziet er volgens mij wel uit alsof hij zo de luidruchtige buurman dood zou kunnen slaan met een stofzuigerstang, of iets in die trant, als hij tenminste ooit stofzuigde.
Wie zou er echt een man om zeep kunnen helpen met alledaagse huishoudvoorwerpen?
Janneke en Lydia. Zij zouden een man om zeep kunnen helpen met hun blote handen als hij aan hun kids kwam. Tijgermoeders ftw.
Wie zou lege rolletjes wc-papier laten hangen zonder een nieuwe te halen?
Chantal. Ze zou het gewoon vergeten, denk ik. (En Hendrik, maar alleen in Chantals huis, passief-agressieve flapdrol dat hij is.)
Wie is er stiekem een gigantische fan van Spaanse soap opera's?
Kavi, maar dan achter Lydia's rug om, omdat hij haar kritiek op zijn smaak in verhaallijnen en entertainment niet over zich heen wil krijgen, maar als er al iemand gek zou zijn op Spaanse soap opera's, zou het abSOLUUT Kavi zijn.
Wie gaat 's avonds achter de computer zitten om even zijn/haar e-mail te checken en merkt bij het honderdste YouTube filmpje van een gapende kitten opeens dat de zon weer opkomt?
HARRY. Hij zou volgens mij pas weer wegkijken als Gatsby op het toetsenbord zou gaan zitten en zelf naar hem zou gapen. :')
Wie is de persoon die ooit een levende worm heeft gegeten voor een weddenschap (en wie is degene die hem/haar daartoe uitdaagde)?
Emma, met Vanessa die haar uitdaagde. Nou ja, uitdaagde... Emma is een beetje Barney-esque in het aangaan van weddenschappen en uitdagingen. Het begon waarschijnlijk met Vanessa die met Emma aan het hangen was in haar achtertuin en toen zei: "Ieuw, Em, een worm!" en Emma die vervolgens als een hondsdolle haar schouders vastgreep en wild grijnsde en riep: "Wedden voor twintig euro dat ik hem op zou durven eten?" en Vanessa die toen resoluut nee zei en Emma die het bod verlaagde tot tien euro en Vanessa die nog steeds nee zei en Emma die iets zei als 7,50 en lager ga ik niet en Vanessa die nog steeds nee zei want wtf Emma, gadverdamme, waarom zou je dat willen en Emma die uiteindelijk gewoon uit principe die worm opeet om te bewijzen dat ze het toch wel had gedurfd.