• Zie het ideeën forum: link volgt

    Gezocht: 1 mannelijke rol
    Bezet: 3 meiden, 2 jongens

    Invullen.
    Voor- en achternaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Studie*:
    Thuis- of uitwonend:
    Bijbaantje**:
    Doel:
    Obstakel:

    *Graag een richting, zoals sociale studie, of technische studie
    **Mag ook geen bijbaantje hebben, je mag een reden invullen waarom niet. Is niet verplicht.

    Meiden(3/3):

    Jongens(2/3):

    Stel vooral je vragen.

    MT


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    MT


    Sorry ik doe niet veel aan rpg, maar wat betekent MT?

    yourfriend schreef:
    (...)

    Sorry ik doe niet veel aan rpg, maar wat betekent MT?


    MT is mijn topics.

    Edit: Zoek jij rollen of is dit een RPG? Want op dit moment denk ik namelijk dat je gewoon rollen zoekt, als ik je indeling en informatie zo bekijk.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 19:42 ]


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    MT is mijn topics.

    Edit: Zoek jij rollen of is dit een RPG? Want op dit moment denk ik namelijk dat je gewoon rollen zoekt, als ik je indeling en informatie zo bekijk.


    Uhm sorry?
    Dit is om vervolgens het rpg te gaan spelen

    TPose schreef:
    (...)

    MT is mijn topics.

    Edit: Zoek jij rollen of is dit een RPG? Want op dit moment denk ik namelijk dat je gewoon rollen zoekt, als ik je indeling en informatie zo bekijk.


    Uhm.. is dat niet waar een rollentopic voor is?


    chaos makes the muse

    Dan ga ik maar beginnen! :Y)


    chaos makes the muse

    Wat bedoel je met doel en obstakel?


    Owen Luke Spencer


    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Owen is 19 jaar oud, geboren op een zonnige 4 juni.
    Studie*: Owen volgt de studie journalistiek op het hbo, hij heeft hiervoor gekozen omdat hij gek is op taal en graag alles te weten komt.
    Thuis- of uitwonend: Hij is op zijn achttiende uit huis gegaan omdat hij toe was aan een eigen plek, weg van alle drukte.
    Bijbaantje**: In zijn vrije uren werkt Owen in een boekenwinkeltje vlakbij de school
    Doel:
    Obstakel:

    Dit is een begin, ik zal later even een opmaakje maken en de rest invullen!


    chaos makes the muse

    yourfriend schreef:
    (...)

    Uhm sorry?
    Dit is om vervolgens het rpg te gaan spelen


    Sorry, het was maar een vraagje, hoor...


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Sorry, het was maar een vraagje, hoor...


    Ik bedoelde het meer als in wat je precies bedoelde

    _AnneFleur_ schreef:
    Wat bedoel je met doel en obstakel?


    Owen Luke Spencer


    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Owen is 19 jaar oud, geboren op een zonnige 4 juni.
    Studie*: Owen volgt de studie journalistiek op het hbo, hij heeft hiervoor gekozen omdat hij gek is op taal en graag alles te weten komt.
    Thuis- of uitwonend: Hij is op zijn achttiende uit huis gegaan omdat hij toe was aan een eigen plek, weg van alle drukte.
    Bijbaantje**: In zijn vrije uren werkt Owen in een boekenwinkeltje vlakbij de school
    Doel:
    Obstakel:

    Dit is een begin, ik zal later even een opmaakje maken en de rest invullen!


    Doel kan zijn: zijn beste journalist worden, of trouwen of zijn studie halen
    opstakel kan zijn: anorexia, verslaving, bemoeizuchtige ouders of zijn relatie

    Als je bij de sterretjes kijk, zie dat je geen specifieke studie kon invullen. Dit is zodat ik mensen bij elkaar in de klas kan plaatsen.
    Op zicht maakt het in jou geval niet zoveel uit want ik kan jou rol makkelijk bij iemand anders in het studentehuis plaatsen

    yourfriend schreef:
    (...)

    Doel kan zijn: zijn beste journalist worden, of trouwen of zijn studie halen
    opstakel kan zijn: anorexia, verslaving, bemoeizuchtige ouders of zijn relatie

    Als je bij de sterretjes kijk, zie dat je geen specifieke studie kon invullen. Dit is zodat ik mensen bij elkaar in de klas kan plaatsen.
    Op zicht maakt het in jou geval niet zoveel uit want ik kan jou rol makkelijk bij iemand anders in het studentehuis plaatsen


    Ja, ik weet zelf niet zo welke richting het is. Ik zit pas in de vierde ik heb nog even xp! Ik ga morgen even op zoek naar een fc!


    chaos makes the muse

    yourfriend schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het meer als in wat je precies bedoelde


    Oh. Ik dacht rollen voor iets wat je zelf ging opzetten, zoals bv. een story. Maar het is nu duidelijk.


    16 - 09 - '17

    MT


    The thing you do mean something to people -Ncis