• Ik weet dat er al meerdere Coverstore's zijn maar ik vind het nou eenmaal echt heel leuk om te doen. Ik ben niet de beste maar ik leer ook nieuwe dingen tijdens het maken :3 Dus bij deze.

    Wat moet je doen als je een cover wilt?
    Even dit lijstje invullen!

    Titel:
    Korte samenvatting:
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims:
    Gif erin verwerkt:
    Horizontaal/verticaal:
    Sfeer:
    Overig:

    Ik doe dit, net zoals iedereen, in mijn vrije tijd dus je hebt een cover misschien niet in één dag binnen. Ik doe m'n best though (: Ook stel ik het best op prijs als je er één tegelijk aanvraagt. (:

    Ik zal m'n username niet op je cover zetten, maar ik vind het wel leuk als je bij je story vermeld wie je cover gemaakt heeft. Niet verplicht though.
    Hou er ook rekening mee dat ik je plaatjes kan vervangen als ze niet lekker uitkomen of de resolutie te laag is. Ik zal wel altijd hetzelfde soort plaatje zoeken of dezelfde faceclaim gebruiken. Als je een gif aanvraagt, hou er dan rekening mee dat ik niet altijd alles erin kan verwerken. Het kan dus zijn dat er uiteindelijk geen gif in je cover zit.
    .


    Wachtrij:

    Afgerond:
    Inktzwart - Lost
    Unrequited - Heirs || Reign
    Lucens - Zielensteler


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 7:32 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Unrequited schreef:
    Titel: Heirs || Reign.
    Korte samenvatting:
    Rhainnon is de opvolger van de Engelse troon, maar ontvoerd op jonge leeftijd, zodat de Engelse koning geen ware opvolger meer heeft. Lang leeft zij in vrede in Schotland, maar zodra een groep Engelse erachter komt wie Rhainnon is, wordt zij samen met Mary naar Frankrijk gestuurd.
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims:
    1
    2
    3
    Horizontaal/verticaal: Verticaal pls.
    Sfeer: Romantic, but with slight hints of fear and betrayal.
    Overig: Je mag eventueel meer plaatjes gebruiken als je zelf ideëen heb, maar iik wil deze er graag sowieso in...


    Tot nu toe is het dit geworden... Als je liever een compleet ander concept hebt, moet je het gewoon zeggen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lucens schreef:
    Titel: Zielensteler
    Korte samenvatting:
    Argus, beter bekend als de dood, is vermoordt is door Aria, beter bekend als het leven, door de dochter van haar opvolger (de dood en het leven zijn niet onsterfelijk, maar leven wel honderden jaren meer dan normale mensen) onsterfelijk te maken. De op volger van Argus is uit op wraak voor het stelen van de zielen, die nu aan één iemand zijn gegeven en niet aan hem. Als wraak rooft allemaal zielen van mensen. (waardoor hun lichaam nog wel functioneert, maar ze eigenlijk levenloos zijn)
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Zou jij dat kunnen uitzoeken?
    Horizontaal/verticaal: verticaal
    Sfeer:Kil, verdrietig, duister
    Overig: -


    Dit topic heeft een tijdje stil gelegen dus als je inmiddels een cover hebt, snap ik dat :') Anyway, ik wilde ook voor m'n eigen oefening nog een cover maken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Die cover die in de beginpost staat met de naam Insane erop, hoort daar ook een story bij? Zo ja dan zou ik hem graag lezen (bloos)
    Verder vind ik dat je prachtige covers maakt!


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Die cover die in de beginpost staat met de naam Insane erop, hoort daar ook een story bij? Zo ja dan zou ik hem graag lezen (bloos)
    Verder vind ik dat je prachtige covers maakt!


    Dankjewel (:
    Insane is nog in de maak, helaas. Ooit verschijnt hij wel op Q ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Tot nu toe is het dit geworden... Als je liever een compleet ander concept hebt, moet je het gewoon zeggen (:



    I like it^^. Ik had hem nog niet gezien, maar ik vind hem wel erg gaaf.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Dankjewel (:
    Insane is nog in de maak, helaas. Ooit verschijnt hij wel op Q ^^


    Zou je het aan me willen melden wanneer het online komt? c;


    26 - 02 - '16

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Dit topic heeft een tijdje stil gelegen dus als je inmiddels een cover hebt, snap ik dat :') Anyway, ik wilde ook voor m'n eigen oefening nog een cover maken.


    Hij is echt heel mooi bedankt! Ik ga hem zeker gebruiken.


    i wanna die with you once or twice.

    Unrequited schreef:
    I like it^^. Ik had hem nog niet gezien, maar ik vind hem wel erg gaaf.

    Ah, mooi zo! ;D

    [/b]Fuzzypants schreef:[/b]
    Zou je het aan me willen melden wanneer het online komt? c;

    Ja, natuurlijk! (:

    Lucens schreef:
    Hij is echt heel mooi bedankt! Ik ga hem zeker gebruiken.

    Leuk om te horen ;D Dan ga ik hem afsluiten (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haii
    Titel: Protection -HP
    Korte samenvatting: het gaat over een meisje die van een amerikaanse tover school naar hogwarts verhuisd en hier haar weg moet vinden en nieuwe vrienden moet maken
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Sabrina Carpenter is de hoofdpersoon, als je plaatjes vind die hier op lijken mag ook





    Gif erin verwerkt: N.V.T
    Horizontaal/verticaal: verticaal
    Sfeer: magisch, dromerig
    Overig: het lettertype, kan je een soort sierlijke maar leesbare letters doen?


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Ik zoek een cover voor mijn voetbal story, maar ik heb m wel op korte termijn nodig zeg maar.. Ik heb ook een aanvraag bij een andere coverstore lopen, maar ik wil mn opties open houden zeg maar c: Is dat voor jou een probleem?


    Faith is everything.

    Wat een prachtige covers!

    Hii, ik zou graag mijn aanvraah terugtrekken :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    MrsLyon schreef:
    Ik zoek een cover voor mijn voetbal story, maar ik heb m wel op korte termijn nodig zeg maar.. Ik heb ook een aanvraag bij een andere coverstore lopen, maar ik wil mn opties open houden zeg maar c: Is dat voor jou een probleem?


    Als je dit nog steeds nodig hebt en ongeveer een idee hebt van wat je wilt, is het geen probleem (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb naar bijna alle coverstores gekeken, maar jouw covers spreken me het meest aan met de stijl. Ik hoop dat je me kan helpen met een cover (:

    Titel: Schemering
    Verticaal het liefst
    Samenvatting:

    De 22-jarige Neveah (Ne-vee-a) wandelt graag met en zonder haar hond door het bos. Op een avond laat ze daar de hond uit en hoort vreemde geluiden. Wanneer ze besluit naar huis te gaan neemt Dawn, de Shiba Inu pup, het voortouw en Neveah volgt. De pup brengt haar naar een open plek en ze ziet een man liggen met gescheurde kleding en diepe wonden en sneeën. Op het journaal zeggen ze dat er al een tijdje mensen gedood worden door wilde dieren en dan vooral wolven. Maar als ze thuis is staat de man ineens in haar kamer en al snel komt ze achter de waarheid. Een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. En ook niet zo'n klein beetje.

    Deze afbeelding zat verwerkt in mijn oude cover die niet meer werkt. Misschien kan je daar iets mee, al is het geen vereiste. Mocht je hem gebruiken, dan graag alleen het gedeelte boven het glas bloed gebruiken, en de afbeelding het liefst liggend, zodat het lijkt alsof de vrouw op de grond ligt. De arm aan de kant van de man mag zichtbaar zijn.
    Sfeer: graag heel mysterieus en duister. Of iets met een schemering/mooie zonsondergang.

    Titel: The Garage
    Korte samenvatting: Michelle Neuer is het zusje van Manuel Neuer en de ex van Mats Hummels. Ze is inmiddels over hem heen, maar koestert haat tegen hem vanwege hun verleden. Wanneer Mats de overstap van Borussia Dortmund naar Bayern München maakt, komt hij ook weer terug in Michelle's leven wat het nodige gedoe met zich meebrengt.
    Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Ik zou graag als faceclaims Mats Hummels en Jessica Lowndes terug willen zien. Het zou ook fijn zijn als het logo van Bayern München/Die Mannschaft erin terugkomen, net als iets van een autogarage, dus echt waar auto's worden gerepareerd c:
    Gif erin verwerkt: Het is zeker geen vereiste.
    Horizontaal/verticaal: Het liefst verticaal.
    Sfeer: Romantisch, maar toch ook enigszins dramatisch.
    Overig: Als ondertitel zou ik graag 'A Mats Hummels story' willen, en als het kan dit ook in sierletters. Het hoeft niet supergroot, als het maar leesbaar is. En, als het kan, de hoofdtitel ook in sierletters.

    Hopelijk kan je hier iets mee (:


    Faith is everything.