Saltzman schreef:
(...)
Ik ga er zeker gebruik van maken om je ook een pb te sturen, en ik denk dat uitverkoren inderdaad een verkeerd woord is maar ik wist zo snel geen ander woord met de definitie uitgekozen uit een kleine selectie mensen. Ik bedoelde het niet met een oog op vriendjespolitiek maar met het oog op dat het gewoon een kleinere groep mensen is. Dus van mijn kant zeker niet negatief bedoeld.
Ik zal het in dit geval anders formuleren in het topic over de slotjes. In dat geval kunnen we er misschien nog een mooie discussie over hebben en kan iedereen tevreden en in vrede weer verder met elkaar.
Oké, ik ben blij dat te horen. Uitverkoren kwam namelijk heel negatief op mij over, terwijl we hier met z'n allen alleen maar een leuke site willen maken c: Maar dat is dan miscommunicatie geweest. Damn you internet. En ik kijk uit naar je pb ^^
Anyways, misschien is het een idee om dan meteen de regels erbij te vermelden die wij nu aanhouden bij het sluiten van topics? Dan weten we meteen wat de aanknopingspunten van de discussie zijn en aan de hand waarvan moderators handelen? En kunnen wij uiteindelijk kijken of sommige regels misschien versoepelt moeten worden. Of misschien zien jullie iets wat mist, etc. c:
Happy Birthday my Potter!