Een digitale keuken haha. Nou ja, een speciaal hoekje ofzo waar je recepten kunt toevoegen. Er zijn wel van die receptentopics, maar die zijn niet altijd actief en vaak moet je dan heel lang zoeken voor je iets hebt. In een story kan 't ook, maar dat is vaak beperkt onder een paar users en als die inactief worden heb je er ook niet veel meer aan. Maar een digitale keuken zou ik wel tof vinden. Dat je dan een plaatje van een keuken als achtergrond hebt ofzo, met een knop op het ene kastje met "Ontbijt" en dan "Lunch" op een ander kastje en "Diner" op een ander kastje en ook nog iets voor "Tussendoortjes". Dat je als user zozegmaar een recept toevoegt en dat die dan in zo'n categorie wordt ingedeeld. En met de zoekfunctie kun je dan makkelijk vinden wat je wilt. Als je dan de recepten kunt waarderen met sterren, kom je ook sneller op een goed uitgewerkt gerecht met plaatjes bijvoorbeeld dan iets met "Ga naar de winkel en koop een appeltaart" als recept bij appeltaart.
Of ipv een digitale keuken een digitale DIY-hoek, waar iedereen op dezelfde manier DIY's kan submitten. Dat zou ik wel heel erg tof vinden.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly