• Ja, ik ben daar vandaag mee in 'contact' gekomen. Tegenwoordig is het namelijk leuk als vloggers hun gezicht laten zien terwijl ze met anderen praten. Ofwel, men gebruikt dan de frontcam.
    Maar het is best raar als iemand met de rug naar je toe, telefoon hoog in de lucht, vraagt: 'Ik mag hier toch wel filmen in de Hema, hè?'
    Ik keek een beetje verbaasd op, want ik was een klant aan het helpen met afrekenen en zag alleen een jongen achterstevoren staan. Lekker Brabants als ik ben, denk ik: niet, okeuy, ga ik mooi verder waar ik mee bezig was. Dus ik zeg tegen die klant (waar ik nog steeds mee bezig was): "Dat wordt dan vijf euro alstublieft."
    Zegt die gast: "Vijf euro voor filmen, oké, dat zal wel dan." En weg is hij.

    En tóén viel pas bij mij het muntje dat hij achterstevoren aan het filmen was. Ik vond het ten eerste een beetje onbeschoft, want je vraagt of je mag filmen, terwijl je aan het filmen bent...? Dan zeg ik vaak al nee (je hebt van die crazy 88 waarbij je om een worstje moet vragen van de Hema, gaan mensen mij ook ongevraagd staan filmen, eikels). En ten tweede, ik vind het echt vet vreemd dat je een vraag gaat stellen terwijl je met je rug naar me toe staat...?

    Dus, wat voor vreemde dingen hebben jullie vandaag meegemaakt? (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauww, lekker onbeschoft enzo. De meeste vloggers zijn een beetje hersenloos volgens mij (:

    Snap nog steeds niet het punt van vloggen in een winkel. wtf is er mis met je dat je denkt dat het mensen boeit dat je aan het winkelen bent in een doodnormale winkel?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Onbegrijpelijk. Wat is het nut?

    Standal schreef:
    Snap nog steeds niet het punt van vloggen in een winkel. wtf is er mis met je dat je denkt dat het mensen boeit dat je aan het winkelen bent in een doodnormale winkel?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wauw. Sowieso snap ik het filmen in de Hema al niet. Maar met je rug nr iemand praten, dat is niet echt handig...

    Als de kinderen in mijn klas dat doen, laat ik ze net zo vaak omdraaien tot ze met hun gezicht mij aankijken en me vertellen wat er aan de hand is. Vaak ook omdat ik het anders niet eens versta (':


    It's never gonna happen, Guys.