• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik houd zo erg van onweer!


    -

    Anatomy schreef:
    Yes. Onweer. Finally.


    hou maar lekker bij je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een expositie in Tivoli, een in Arti et Amicitiae en een artist in residence aangeboden gekregen.


    i put the fun in funeral

    Ook onweer hier :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ja keer honderd o mijn god


    Nog even en ik plunder mijn spaarrekening om deze vriendelijke herinnering in de lucht te schrijven of zo, want ik krijg steeds sterker de deprimerende indruk dat dat hard nodig is.



    RoyaIs schreef:
    (...)

    en je hebt jeuk aan je enkel


    Mooi, erg mooi. Ik weet naar wie ik toe moet als ik ooit creatieve marteltechnieken wil verzinnen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lindemann schreef:
    (...)

    Nope, geen happy artikels... Artikels over mensen die denken dat het een 'traditie' is om baby zeehondjes het hoofd in te slaan. Waarom vindt iedereen een traditie zo heilig? Er zijn ook van die landen die op walvissen blijven jagen uit 'traditie'. Sorry, maar het houdt absoluut geen steek.


    Oké, nee, dat is niet een artikel dat je dagelijks moet doorlezen. :c Het is inderdaad bizar. Ik ben ook geen fan van tradities, om eerlijk te zijn, want "het is traditie!" is naar mijn mening net iets te vaak een excuus voor het niet kritisch evalueren van je eigen moreel discutabele gedrag. Waarom kunnen we zeehondjes knuffelen niet een traditie maken? (no_chears)



    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik ben niet goed in balanceren, daarvoor ga ik naar de kine snap je :'D maar dat is inderdaad ook wel (misschien niet zo een realistisch) rampscenario (cat)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iemand hier die enig verstand heeft van de Cubaanse Revolutie? Want van de Wikipedia pagina word ik ook niet veel wijzer :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)



    *Heeft het gesprek stilletjes (toch? Ik weet het niet eens meer x) gevolgd* Hahahhahahhahhhahah :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 20:10 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:
    (...)

    Mooi, erg mooi. Ik weet naar wie ik toe moet als ik ooit creatieve marteltechnieken wil verzinnen. (krul)


    of jehebt jeuk aan je tenen maar je bent niet lenig want je balanceert op de lego met een been


    Heaven is a place that we all have

    (...)

    Oké, nee, dat is niet een artikel dat je dagelijks moet doorlezen. :c Het is inderdaad bizar. Ik ben ook geen fan van tradities, om eerlijk te zijn, want "het is traditie!" is naar mijn mening net iets te vaak een excuus voor het niet kritisch evalueren van je eigen moreel discutabele gedrag. Waarom kunnen we zeehondjes knuffelen niet een traditie maken? (no_chears)


    Ik weet het. :/ Ik zou met veel plezier zeehondjes gaan knuffelen! Ik vind het gewoon belachelijk dat alles wat traditie is, onmiddellijk als iets 'goeds' bestempeld moet worden. Er zijn bepaalde landen waar het traditie is om een vrouw die overspel pleegt te stenigen, maar dat spreken we toch ook niet goed?


    What would Emma do?

    Bonafide schreef:
    Een expositie in Tivoli, een in Arti et Amicitiae en een artist in residence aangeboden gekregen.

    Ik heb Arti et Amicitiae eens opgezocht en dat klinkt zo heerlijk pretentieus dat wat je ook precies aangeboden is, ik vind dat je ervoor moet gaan whoah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rigel schreef:
    Ik houd zo erg van onweer!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nee, nee, nee, nee het begint nu te regenen. Zolang die onweer maar weg blijft. Ik ben alleen thuis en sinds die drie inslagen vind ik het helemaal niet leuk meer D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is hier dus de hele dag nog geen druppel water gevallen, serieus helemaal niks.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb Arti et Amicitiae eens opgezocht en dat klinkt zo heerlijk pretentieus dat wat je ook precies aangeboden is, ik vind dat je ervoor moet gaan whoah


    arti farty


    i put the fun in funeral