• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Benhead schreef:
    (...)

    YAAAAS it's so pretty

    Thank youuuu c: I just had to do it.. Now a username and it's gonna be a tricky one bc I have no idea for one


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel pretty empty en dat vind ik niet fijn. Ik weet niet eens of ik vrolijk of verdrietig moet zijn. #ikhebzo'nhekelaanrijm


    Slightly drunk.

    Ik ben echt trots op hoe goed ik Q kan weren deze examenperiode. Ik moet zelfs moeite doen om wel op Q te komen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Starkbucks schreef:
    Dit boek met zijn gayheid en Harry Potter doet me echt teveel aan Quizlet denken.


    Wat is dat voor boek? :'D Het doet me onmiddellijk denken aan Carry On van Rainbow Rowell, maar dat is niet écht Harry Potter, technisch gezien. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I should be asleep..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    I should be asleep..


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)

    Wat is dat voor boek? :'D Het doet me onmiddellijk denken aan Carry On van Rainbow Rowell, maar dat is niet écht Harry Potter, technisch gezien. (krul)


    "Simon vs. The Homo Sapiens Agenda."
    Opzich heeft het weinig met HP te maken, maar de hoofdpersoon is een Potterhead die met Halloween verkleed gaat als dementor en dus een gay dementor is and I love it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Don't waste your time on me,
    I'm beyond repair,
    I am sick but it feels fine to me,
    and if you really care,
    You leave me alone in my own nightmare


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Die kut kikkers gaan echt altijd kwaken net als ik ga slapen en ik kan niet met deze hitte met raam dicht slapen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar ik wil helemaal niet slapen...
    //
    Het feit dat het me gewoon is gelukt om een Sole Survivor profiel te maken maakt me best trots, terwijl ik eerst dacht dat het me nooit zou lukken. Goed, het is niet een complex profiel, maar ik ben er niet ontevreden over?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hongerig


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Starkbucks schreef:
    (...)

    "Simon vs. The Homo Sapiens Agenda."
    Opzich heeft het weinig met HP te maken, maar de hoofdpersoon is een Potterhead die met Halloween verkleed gaat als dementor en dus een gay dementor is and I love it.


    Gay dementor, oh mijn God. Dat klinkt best wel geweldig. :'D Sowieso kudo's voor het idee van een dementor als halloweenkostuum, eigenlijk. Het is stukken beter dan "ik ben een spook", maar je hoeft alleen de kleur van het laken te wisselen. Slimme hoofdpersoon. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe kun je op een nette manier geld vragen aan je opdrachtgever. Ze hadden me verteld dat ze eventueel wel geld zouden geven na het ontwerp van mij. Dit is serieus de eerste keer dat ik geld ga verdienen met mijn talent

    Contact maken met je crush 101 : leer morsecode en eventueel hoe je rooksignalen moet geven


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jeuk. Warm. Pijn. Meh ik kan niet slapen.


    Happy Birthday my Potter!