• Bedacht en uitgewerkt door Frisk en Metamorphoses





    Hell had you by the throat.
    You never got to heaven but you got real close


    Loverboy, you play those hearts like toys.
    Don't you feel bad, don't you feel bad, feel bad for them?



    Zes loverboys staan voor een moeilijke beslissing. Elk zijn ze weer verplicht een meisje binnen te halen, voor de zomervakantie eindigt (22 augustus). Ze doen er alles aan het hart te kunnen veroveren van één van hen, maar slechts vijf jongens zullen hun plekje in het criminele circuit behouden. Degene die namelijk als laatste een meisje kan overtuigen, wordt onwaardig geschikt en afgedankt. Hoe ver zullen de jongens gaan? Zal hun vriendschap op het spel gezet worden of beschermen ze elkaar juist? Want de persoon die het laatste meisje binnenhaalt, mag het met zijn leven bekopen.

    Southwater Bay. Een klein, rustig dorpje aan de Californische kust waar deze zes meisjes wonen. Het is eindelijk zomervakantie en de vakantieliefjes staan voor de deur, echter ook deze zes jonge mannen. Wie trapt in hun charmante geflirt? Wie zal in september weer naar school kunnen gaan? Want dan zal de tijd van deze jongens verstreken zijn...


    Het is 29 mei en de vooravond van de zomervakantie. Op het strand wordt een groot feest georganiseerd, met kampvuur en vuurwerk inbegrepen. Dé perfecte avond om al de schoolproblemen te vergeten en nieuwe, andere problemen te vinden. De jongens hebben geen dag te verliezen en maken zich allemaal klaar om hun eerste stap naar de overwinning te zetten. Zal deze nacht eindigen in een geweldige knal, of gooit de rivaliteit al meteen roet in het eten?

    Rollen
    x 1.4 x Nia Tereze Wirth x Metamorphoses x Qing
    x 1.4 x Danae Aliza Levine x Velaris x Cheryl
    x 1.2 x Caspian Gardemon x Raging x Gabriëlle
    x 1.2 x Jolene Robyn Alegre x Panix x Robin
    x 1.4 x Jazmín Valeria Fuensanta x Canagan x Jennifer
    x Gereserveerd x Wasikowska x Fren

    x 1.4 x Beau d'Aurelian x RoyaIs x Adnane
    x 1.4 x Joaquin Rivera x Frisk x Lies(je)
    x 1.3 x Eytan Gaspar Narciso x Necessity x Marrit
    x 1.6 x Ares NIikolas Lowe x Metamorphoses x Qing
    x 1.4 x Einarr Maverick Snow x Kabaneri x Xanthe
    x 1.6 x Josh Sebastian Lukasiak x Ziegler x Sanne

    Indeling
    Huis 1
    x Beau d'Aurelian
    x Eytan Gaspar Narciso
    xJoaquin Rivera
    Huis 2
    x Ares NIikolas Lowe
    x Einarr Maverick Snow
    x Josh Sebastian Lukasiak

    Informatie
    De jongens
    De jongens zijn loverboys, pooiers, criminelen. (Meer info hier) Ze zijn verbonden in een heel netwerk van andere criminelen die leiden naar andere werelden, waarin ook de drugswereld en mensenhandel. Ooit zijn ze allemaal gestart als kleine straatcriminelen en met connecties in deze bende gekomen.

    De jongens hebben twee strandhuisjes (drie per huisje) met zowel uitkijk op de zee als op de stad, naast elkaar gekregen om in te verblijven. De verdeling mogen ze zelf kiezen. In deze huisjes kunnen ook homeparty's gegeven worden. Elke jongen heeft een aparte kamer, maar moet één grote badkamer delen.

    Activiteiten
    - Beachparty
    - Beachvolleybal
    - Surfmomenten
    - Kampvuur
    - ...

    Southwater Bay
    Het is zo een 33 km ten noorden van San Diego en langs de autostrade op een dik half uurtje te doen.




    Regels
    x Naamsveranderingen doorgeven
    x Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    x Reserveringen blijven maximum 72 uur staan!
    x Wekelijks kunnen posten! Liefst iets meer
    x Geen geruzie OOC
    x OOC in spoiler/tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Linkjes
    x Rollentopic x
    x Praattopic x
    x Speeltopic x


    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 22:14 ]


    Mhm?

    NIA TEREZE WIRTH
    LADIES DON'T START FIGHTS, THEY FINISH THEM

    "All it takes is faith, trust and a little pixie dust."
    Student | 19 | Strandfeest | Outfit (FC foto) | Bij Danae en Jo

          'Niet van Southwater Bay, alleszins,' antwoordde Nia bijdehand. Later zou ze nog wel zijn roots gokken, maar ze wachtte eerst even totdat Danae had geantwoord. Hij had inderdaad wat Spaanse trekjes.
    'Ik ga voor Hawaii, want Hawaii is cool. En het is een eiland en eilanden zijn cool en het is er warm. Hier is het ook wel warm eigenlijk, maar daar is het anders warm, want hier ben ik altijd, snap je?' ratelde ze enthousiast. Wat ze zei was onsamenhangend en onlogisch, maar dat had Nia nu altijd wanneer ze zomaar dingen naar buiten flapte zonder na te denken.
    'Misschien kom je ook wel van Spanje of Portugal! Ben je eigenlijk al eens in Europa geweest?' vroeg ze. 'Ik ben twee jaar geleden op vakantie naar Londen geweest en ik heb toen ook een citytrip naar Parijs gedaan. Europa is zo, zo, zo...' Ze viel even stil om op een woord te komen. 'Fascinerend.'
    Ze zoog nog eens aan haar rietje (het enige moment dat ze even haar mond hield).


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Joaquin Rivera
    There's a million fish in the sea, but I'm a freaking mermaid.
          "Niet van Southwater Bay, alleszins," antwoordde Nia al snel. Jo lachte en schudde zijn hoofd bevestigend. Hij keek toe hoe Danae zijn zonnebril op haar haren plantte en besefte dat het meisje héél wat zelfvertrouwen had. Dat betekende echter niet dat hij meteen zijn aandacht verloor. Hij had nog wel wat tijd, dus sowieso kon hij eerst gewoon wat plezier hebben. Hij zou later wel verder zien.
          "Eigenlijk is dat echt de strikvraag van de eeuw, gezien Amerikanen zo'n beetje overal vandaan kunnen komen," grinnikte Danae. Jo grijnsde en nam een slok van zijn bier om zijn ongenoegen te verbergen. Hij had, ondanks dat feit, het Amerikaans volk altijd perfect kunnen herkennen. Was het niet aan hun uiterlijk, dan was het wel hun gedrag dat hen verraadde. Al moest hij toegeven dat hij niet iedereen over dezelfde kam kon scheren. Hij liet zijn flesje weer zakken en gaf haar een scheve grijns terwijl haar ogen hem onderzoekend afgingen. Hij had er geen problemen mee om zo bekeken te worden, al miste hij wel zijn zonnebril om ongemerkt terug te kunnen kijken.
          "Oké, ik ga er voor dat je sowieso Latijns-Amerikaans, of Portugees of Spaans bloed hebt, maar gezien je geen accent hebt ben je waarschijnlijk gewoon in de VS geboren," besloot ze uiteindelijk. Jo zei nog niets, aangezien Nia ook nog en kans moest krijgen, maar in gedachten was hij lichtelijk onder de indruk. In principe had ze wel gelijk - er waren nu eenmaal niet zo veel Mexicanen met een foutloos Engels accent.
          "Ik ga voor Hawaii, want Hawaii is cool. En het is een eiland en eilanden zijn cool en het is er warm. Hier is het ook wel warm eigenlijk, maar daar is het anders warm, want hier ben ik altijd, snap je?" Jo knipperde even en lachte toen, niet onvriendelijk. Voor hij echter iets kon antwoorden, ging ze alweer verder.
          "Misschien kom je ook wel van Spanje of Portugal! Ben je eigenlijk al eens in Europa geweest? Ik ben twee jaar geleden op vakantie naar Londen geweest en ik heb toen ook een citytrip naar Parijs gedaan. Europa is zo, zo, zo..." Ze viel even stil om op een woord te komen. "Fascinerend." Als hij al verbaasd was over de woordenstroom, dan liet hij het niet zien. De glimlach bleef op zijn gezicht geplakt, terwijl hij de informatie even snel verwerkte als dat hij het te horen kreeg. Hij mocht haar wel, waarschijnlijk omdat zijn gedachten soms ook wel eens op die manier door zijn hoofd leken te vliegen. Hoewel, meestal waren ze wel een stukje minder onschuldig.
          "Nee, helaas. Europa heb ik nog niet gezien. De enige vliegtocht die ik heb gemaakt, was vanuit Mejico." Hij richtte zich weer naar beide dames en knikte goedkeurend naar Danae. Ze hield de dingen goed in de gaten, dat moest hij onthouden.
          "Je zat er dicht bij, misschien wel dicht genoeg voor die extra traktatie," grijnsde hij. Hij bleef Danae aankijken, maar zag vanuit zijn ooghoek een groep mannen naderen. Jo verplaatste zijn gewicht van zijn ene been naar het andere en leunde wat meer naar rechts. Het volgende moment botste één van de mannen tegen zijn schouder en verdween zijn hand in diens broekzak. Jo draaide zich om naar de man en gaf hem een vriendschappelijke klop op de rug. De portefeuille viel in het zand en Jo stak zijn buit in zijn broekzak.
    "Sorry, man. Ik had je niet gezien," verontschuldigde hij zich. De man snoof verontwaardigd en verloor meteen zijn aandacht. Jo hield een minachtende klak met zijn tong binnen en richtte zich weer op de meisjes. Hij wist dat ze niets gezien konden hebben, aangezien zijn eigen lichaam en dat van de man hen aan al het zicht ontrokken had.


    Psychopath || 21 || Calm & Sociable || Talking with Danae & Nia || At the bar


    "MEH."


    "Go on; judge me. It's not like I give a fuck."



    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 18:43 ]


    Mhm?

    ARES NIKOLAS LOWE
    I HOPE YOU STEP ON A LEGO

    "Never miss a good chance to shut up."
    Loverboy | 21 | Strandfeest | Outfit (geen muts ;D) | Bij Clare

          Het was een intrigerend meisje, meende Ares. Ze had die geheimzinnige doch interessewekkende uitstraling. Hij besloot niet te veel aan te dringen, want hij wilde haar niet meteen afschrikken. Daarom antwoordde hij: 'De alcoholvrije mojito's zijn hier verrukkelijk.' Hij had werkelijk geen flauw idee of er überhaupt alcoholvrije mojito's waren en of ze al dan niet verrukkelijk waren, maar hij gokte dat ze het evenmin wist. Ze leek namelijk niet het typische uitgangsmeisje. Hij hoopte dat hij niet de bal nu niet vreselijk mis sloeg.
    'Ja,' bevestigde hij haar twijfel. 'Ik ben hier enkele dagen geleden met vrienden aangekomen. We huren strandhuisjes en zijn van plan de zomer hier door te brengen. Ik had dus het fantastische plan om de stad eens te verkennen, maar achteraf gezien blijkt dat niet het beste idee gezien ik werkelijk als een zombie door de straten heb geslenterd, niet wetend waar naar toe te gaan.' Hij keek haar uitvoerig aan. 'Buiten dan dat ik jou heb gevonden,' voegde hij er nog met een vette knipoog aan toe.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    DANAE ALIZA LEVINE

    Instead of saying "have a nice day", I say "have the day you deserve."
    You know, let karma sort that shit out.

          'Ik ga voor Hawaii, want Hawaii is cool. En het is een eiland en eilanden zijn cool en het is er warm. Hier is het ook wel warm eigenlijk, maar daar is het anders warm, want hier ben ik altijd, snap je? Misschien kom je ook wel van Spanje of Portugal! Ben je eigenlijk al eens in Europa geweest? Ik ben twee jaar geleden op vakantie naar Londen geweest en ik heb toen ook een citytrip naar Parijs gedaan. Europa is zo, zo, zo...' zei Nia aan één stuk door. 'Fascinerend.'
          Danae grinnikte zachtjes. Ze kon het geratel van haar vriendin met gemak volgen, maar ze vroeg zich af of Jo er een touw aan vast kon knopen.
          'Nee, helaas. Europa heb ik nog niet gezien. De enige vliegtocht die ik heb gemaakt, was vanuit Mejico,' antwoordde hij. Wel gewoon een Mexicaan dus. Ze vroeg zich af hoe het kon dat hij zo accentloos Engels sprak. Hij zuo ofwel al op een jonge leeftijd al naar Amerika verhuisd moeten zijn, of hij had een erg goede leraar. Of hij was gewoon goed in accenten, dat kon ook nog.
          'Je zat er dicht bij, misschien wel dicht genoeg voor die extra traktatie,' grijnsde hij vervolgens naar haar. Voor ze er op kon antwoordden, botste er iemand tegen hem op. 'Sorry, man. Ik had je niet gezien.' De man maakte nogal een verontwaardigd geluid, waarop ze lichtelijk haar wenkbrauwen op trok. Je zou denken dat mensen op zo'n avond juist vrolijk zijn. Ze volgde de man even met haar ogen, waarna ze haar aandacht weer op Jo richtte. 'Oh, dat hoeft niet hoor,' glimlachte ze. 'Je hebt zonet al betaald, dat hoeft niet nog eens.' Ze glimlachte opnieuw naar hem en draaide toen haar hoofd richting het geluid van gitaar getokkel. Het klonk alleen nogal onzuiver. 'God, iemand vertel hem alsjeblieft dat hij zijn gitaar moet stemmen,' murmelde ze.





    *slippers ipv sneakers
    geen zonnebril
    nog geen vestje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NIA TEREZE WIRTH
    LADIES DON'T START FIGHTS, THEY FINISH THEM

    "All it takes is faith, trust and a little pixie dust."
    Student | 19 | Strandfeest | Outfit (FC foto) | Bij Danae en Jo

          Met grote ogen keek ze Joaquin aan.
    'Mexico?' riep ze verbaasd uit. 'Is het daar niet suuuper gevaarlijk?' Ze rekte de u van super, want ze was hyper. En dan deed ze zulke dingen. Over het algemeen is Nia altijd hyper.
    'Met ons gezin gaan we elk jaar op vakantie en vorig jaar hebben we rondgetrokken in Honduras, El Salvador en Guatemala. Het is er echt gevaarlijk. Veel maffiabendes met drugs en zo... er heerst grote armoede. De gids zei ook dat ik moest uitkijken, omdat blond altijd nogal opvalt,' ratelde ze zonder schaamte door, terwijl Jo bijna van zijn kruk gelopen werd. Hij leek het niet erg te vinden, of die indruk gaf hij toch. Ze wilde wat tegen de andere man zeggen over eventuele excuses, maar hij had zich alweer van hen gekeerd. Om de stilte te doden, slurpte ze nog eens van haar drankje.
    Hoewel het niet zo stil was. Er was een jongeman op een gitaar aan het tokkelen. Het klonk zo zuiver als een valse kat.
    'Gitaar spelen is niet zo gemakkelijk. Ik heb het eens geprobeerd, maar ik bakte er letterlijk niets van. Ik vind het wel stoer dat hij het toch nog probeer, haha.' Gefascineerd keek ze de jongen aan, die wat onzuivere akkoorden speelde en en vervolgens een liedje inzette. Ze neuriede zachtjes mee, want ze kende enkel het ritme. De tekst ontglipte haar eventjes. Ze was nooit goed met lyrics.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Joaquin Rivera
    There's a million fish in the sea, but I'm a freaking mermaid.





          "Oh, dat hoeft niet hoor. Je hebt zonet al betaald, dat hoeft niet nog eens," glimlachte ze. Jo glimlachte terug en schudde zijn hoofd.
          "Oh, ik sta er op," antwoordde hij. "Maar als het je echt stoort, dan kunnen we misschien nog eens afspreken. Om gelijk te staan." grijnsde hij, maar voor hij een antwoord kon krijgen, haalde Nia het rietje uit haar mond en stortte een waterval van woorden over hem uit.
          "Mexico?Is het daar niet suuuper gevaarlijk? Met ons gezin gaan we elk jaar op vakantie en vorig jaar hebben we rondgetrokken in Honduras, El Salvador en Guatemala. Het is er echt gevaarlijk. Veel maffiabendes met drugs en zo... er heerst grote armoede. De gids zei ook dat ik moest uitkijken, omdat blond altijd nogal opvalt." Nu trok Jo een wenkbrauw omhoog. Ze had niet meteen ongelijk, maar hij vroeg zich af wat ze in hemelsnaam wilde bereiken. Toen ze weer aan haar rietje slurpte, bedacht hij zich dat ze waarschijnlijk helemaal niets wilde bereiken en gewoon zei wat er in haar opkwam. Dus glimlachte hij maar.
          "Het is niet echt blond dat opvalt, niet alle Mexicanen hebben donker haar. We zijn net zo divers als jullie," legde hij uit, maar beide meisjes leken afgeleid te zijn door het getokkel op een heel valse gitaar. Hij draaide zich om, om naar de bron te kijken en in te stemmen met Danae's opmerking, maar dezelfde lul als daarnet blokkeerde zijn zicht. Een vinger prikte in zijn borstkas en duwde hem bijna van zijn stoel.
          "Waar is mijn portefeuille, dief?" gromde de man. Zijn adem stonk al naar alcohol en Jo haalde zijn neus op.
          "Sorry?" vroeg hij nonchalant.
          "Mijn portefeuille. Ik had hem net nog en nu niet meer."

    Psychopath || 21 || Calm & Sociable || Talking with Danae & Nia || At the bar


    "MEH."


    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 18:44 ]


    Mhm?

    DANAE ALIZA LEVINE

    Instead of saying "have a nice day", I say "have the day you deserve."
    You know, let karma sort that shit out.

          Jo zei iets over nog eens afspreken, maar voor ze iets daarop kon zeggen begon Nia te ratelen over haar afgelopen vakantie. Ze besteedde er niet echt veel aandacht aan, omdat ze werd afgeleid door iemand die op een valse gitaar "muziek" aan het maken was.
          'Gitaar spelen is niet zo gemakkelijk. Ik heb het eens geprobeerd, maar ik bakte er letterlijk niets van. Ik vind het wel stoer dat hij het toch nog probeer, haha,' lachte Nia. Danae stond al op het punt om naar de gitaar spelende jongen te lopen, echter kwam er op dat moment een man aan, die Jo niet al te blij aan keek. 'Waar is mijn portefeuille, dief?' gromde de man, nadat hij Jo nogal hardhandig in zijn borst had geprikt.
          'Sorry?'
          'Mijn portefeuille. Ik had hem net nog en nu niet meer.' Op deze woorden verscheen er een geërgerde frons op Danae's gezicht. Ze had het zelf maar vaak genoeg meegemaakt dat een van haar pleegouders iets kwijtraakte en vervolgens haar de schuld gaven dat ze het wel gestolen zou hebben, want tsja, zij was een pleegkind en dat stond voor een deel van hen gelijk aan probleemkind, en blijkbaar ook als dief. Het was zelfs eens zo geweest dat een van hun eigen kinderen geld gestolen had van de ouders, en zij daar alsnog de schuld van had gekregen. Dat was dan ook de reden dat ze zichzelf tussen de man, die overduidelijk dronken was, aan de alcoholwalm te ruiken, en Jo in wurmde. 'Ik denk dat er een misverstand is. Waarschijnlijk ben je hem ergens in het zand verloren, dus je kunt beter eerst aan de barman vragen of er iets gevonden is,' zei ze op een kalme toon.
          'Nee, ik weet zeker dat hij hem heeft,' snauwde de man, met zijn blik op Jo gericht. Hij duwde haar al lichtelijk aan de kant om bij hem te kunnen komen, maar Danae gaf hem een korte zet waardoor hij wel een stap achteruit moest doen.
          'Je bent hem waarschijnlijk gewoon met je dronken kop kwijt geraakt, dus ga niet anderen de schuld geven van je eigen onnozele gedrag,' kwam er dit keer wat feller uit haar mond. Hierdoor richtte de man zijn aandacht op haar. Of beter gezegd, op haar voorgevel. Met haar hand dwong ze zijn gezicht omhoog. 'Luister eens, mijn gezicht is hier boven, dus tenzij je mijn voet tegen je keel wilt raad ik je aan om oogcontact te houden,' beet ze hem toe. De man grinnikte. 'Ik houd wel van felle dames.' Toen knikte hij naar Nia. 'En anders doe ik het wel bij haar.' Oh, nee. Dat ging mooi niet door. Danae balde haar vuist en liet deze vervolgens tegen de man zijn gezicht aan knallen. Of beter gezegd, tegen zijn oog. Hij zou mooi de komende dagen rondlopen met een blauw oog. De man wankelde door haar slag, maar ze was nog niet klaar met hem. Ze greep hem bij zijn gevoelige plekje en kneep, een stuk harder dan prettig zou zijn. 'En nu oprotten anders mag je druiven gaan zoeken.' Ze trok haar wenkbrauwen op. 'Of in jouw geval, rozijnen.'



    *slippers ipv sneakers
    geen zonnebril
    nog geen vestje

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 23:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered