• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Mn vriendin vindt dat ik De Te jong ben voor een snor |:


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    2.5 uur verslapen maar nog steeds op tijd in amsterdam zijn... Waarom moest mijn wekker het juist vandaag begeven tho wtf.


    because i knew you, i have been changed for good

    Guys
    Ik heb lippenstift op
    help

    //

    Does this look shitty on me or not

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 12:37 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben echt goed bezig want ik heb nu dus de "Block Site" extension van Chrome genomen. Hooguit één uur Quizlet en hooguit één uur Tumblr betekent dat.

    Gisteren (op Tumblr, maar vaak genoeg op Quizlet) werd overigens weer duidelijk dat ik een soort online social anxiety heb, want ik wil wel opgemerkt worden ofzo maar ik heb continu het gevoel dat ik alles fout doe of zeg of dat mensen me gewoon niet mogen en negeren, dus waarom dan??? :') :') :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    hahahahaha nee natuurlijk vind ik het leuk dat jullie op eindreis gaan!! helemaal niet hartbrekend dat ik me zes jaar heb verheugd op eindreis met mijn beste vrienden en dat ik het nu mis omdat ik ben blijven zitten !!! waaR HEB JE HET OVER IK HUIL HELEMAAL NIET

    even serieus dit worden de kutste tien dagen van het hele schooljaar en ik mag er niet over klagen want iedere keer dat ik dat doe wordt er gezegd van 'ja, maar jij gaat toch volgend jaar gewoon op eindreis' en niemand lijkt helemaal te begrijpen dat ik nu geen onderdeel ben van een van de mooiste herinneringen van mijn beste vrienden en dat. doet. pijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voor de eerste keer in een heel lange tijd nog eens tevreden met wat ik geschreven heb. Joepie *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Benhead schreef:
    Guys
    Ik heb lippenstift op
    help

    //

    Does this look shitty on me or not

    I'm sure you look pretty as hell!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    hahahahaha nee natuurlijk vind ik het leuk dat jullie op eindreis gaan!! helemaal niet hartbrekend dat ik me zes jaar heb verheugd op eindreis met mijn beste vrienden en dat ik het nu mis omdat ik ben blijven zitten !!! waaR HEB JE HET OVER IK HUIL HELEMAAL NIET

    even serieus dit worden de kutste tien dagen van het hele schooljaar en ik mag er niet over klagen want iedere keer dat ik dat doe wordt er gezegd van 'ja, maar jij gaat toch volgend jaar gewoon op eindreis' en niemand lijkt helemaal te begrijpen dat ik nu geen onderdeel ben van een van de mooiste herinneringen van mijn beste vrienden en dat. doet. pijn.



    aaah arme jippel toch. heel veel knuffels van mij, kan me totaal voorstellen hoe kut je het vindt om dat te missen en vind het eigenlijk best gek dat anderen zich dat niet kunnen inbeelden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    checked again oohhh myy ggoooooodddd ik ben onverbeterlijk waarom waarom


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    hahahahaha nee natuurlijk vind ik het leuk dat jullie op eindreis gaan!! helemaal niet hartbrekend dat ik me zes jaar heb verheugd op eindreis met mijn beste vrienden en dat ik het nu mis omdat ik ben blijven zitten !!! waaR HEB JE HET OVER IK HUIL HELEMAAL NIET

    even serieus dit worden de kutste tien dagen van het hele schooljaar en ik mag er niet over klagen want iedere keer dat ik dat doe wordt er gezegd van 'ja, maar jij gaat toch volgend jaar gewoon op eindreis' en niemand lijkt helemaal te begrijpen dat ik nu geen onderdeel ben van een van de mooiste herinneringen van mijn beste vrienden en dat. doet. pijn.


    Aw nee, dat is echt ontzettend jammer! :/ Ik heb echt exact hetzelfde meegemaakt en het is onvoorstelbaar hoe weinig begrip anderen daarvoor hebben...


    What would Emma do?

    Misschien is het wel even goed dat ik 2 dagen naar Belgie ga. Dan heb ik tenminste minder slechte gedachten en "neigingen."


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wiarda schreef:
    hahahahaha nee natuurlijk vind ik het leuk dat jullie op eindreis gaan!! helemaal niet hartbrekend dat ik me zes jaar heb verheugd op eindreis met mijn beste vrienden en dat ik het nu mis omdat ik ben blijven zitten !!! waaR HEB JE HET OVER IK HUIL HELEMAAL NIET

    even serieus dit worden de kutste tien dagen van het hele schooljaar en ik mag er niet over klagen want iedere keer dat ik dat doe wordt er gezegd van 'ja, maar jij gaat toch volgend jaar gewoon op eindreis' en niemand lijkt helemaal te begrijpen dat ik nu geen onderdeel ben van een van de mooiste herinneringen van mijn beste vrienden en dat. doet. pijn.


    Je mag er hier naar hartenlust over klagen, in ieder geval. Dat klinkt als een ontzettend nare situatie. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat jurkjes dragen. (cat) Meteen maar de bloem uit mijn haar gerukt haha, dit is zo niks :') Maar ja, paps word maar éèn keer 50.

    Mijn voeten bloeden. Erg. Stop please! Jullie verpesten mijn sokken D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    er zitten gaten in al mijn panty's en ik ga niet mijn benen scheren alleen omdat de maatschappij dat wil dus please welcome my hairy legs


    i put the fun in funeral