• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

What would Emma do?

GiIderoy_ schreef:
    (...)

Got a haircut? Show! :3

OTOFT: Meh, meh, mehhhh.

Derrrpp.

26 - 02 - '16

Ugh, zo veel haat.

Ik luister nederlandstalige muziek? D:

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Starkbucks schreef:
    Ik luister nederlandstalige muziek? D:

Hahahah, ik ken het gevoel, althans dat denk ik x)
    Mijn vriend is helemaal into Nederlandstalige muziek a lá André Hazes enzo. Not my cup of tea, if you'd ask me D:

26 - 02 - '16

Mondaze schreef:
    (...)

Derrrpp.

Haha leuk tho! (:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Mondaze schreef:
    (...)

Hahahah, ik ken het gevoel, althans dat denk ik x)
    Mijn vriend is helemaal into Nederlandstalige muziek a lá André Hazes enzo. Not my cup of tea, if you'd ask me D:

Same same haha. Luister momenteel een nummer van Jeroen van der Boom. Ondanks ik niets heb met die gozer, vind ik dit nummer opzich wel mooi. (Werd de tijd maar terug gedraaid). Heeft ook wel ermee te maken dat het nummer me doet denken aan de musical Soldaat van Oranje, wat ik echt fantastisch vind c:

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Hmmm ik weet niet wat ik hiervan moet vinden (cat)

Happy Birthday my Potter!

Mijn voorraad babyvogelfoto's wordt ondertussen al behoorlijk uitgebreid. Binnenkort maar eens een topic openen.

What would Emma do?

Ennn ik heb ruzie met mijn vriend over wie het recht heeft om te rusten in het weekend.

Ik heb zin in ijs.

Slightly drunk.

Eleazar schreef:
    (...)

[ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:30 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Dat doet me eraan denken dat ik laatst had gedroomd dat ik een vogeltje had gevonden dat net uit het ei was gekomen en dat ik het iedere paar uur voedde en zo en dat de veertjes door aan het komen waren en dat wezentje was echt het meest belangrijke in mijn leven op dat moment want mijn stiefzus was ook aan het trouwen (dit gaat echt gebeuren dus ik geloof dat mijn droom daar hoofdzakelijk over hoorde te gaan) maar het enige waar ik aan dacht was dat vogeltje en ik hield zo van dat vogeltje

zo van hij was niet eens echt maar nu mis ik dat vogeltje

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Ik wil een een pixie haircut :c Maar ik ben bang dat ik mijn lange haar ga missen en dat het me totaaal niet staat x)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik snap niet hoe mensen tijdens de examens nog een leven kunnen hebben.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

titanic op tv. fuck.

Heaven is a place that we all have