• Hooi! (:

    Ik zit zo met een nieuw maatje te kletsen over HP en over de spellen. En ik heb ALLE spellen voor PC van HP behalve deel 4. Nu kan ik 'm nergens online verkrijgbaar vinden maar het zou eigenlijk wel leuk zijn om ook dát spel aan mijn collectie toe te voegen ondanks dat het al een vet oud spel is.

    Weet iemand toevallig of het toch nog ergens verkrijgbaar is en zo ja, waar? (A) Alvast heel reuze bedankt, want ik kan het niet vinden! Als het er überhaupt ooit was, lol.

    Liefs,
    Yolanda

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 17:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfft. Er zou vast wel een pc game ervan zijn. Ik had hem tenminste wel voor de ds. Maar waar je die kan vinden...
    Misschien via marktplaats kijken ofzo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Pfft. Er zou vast wel een pc game ervan zijn. Ik had hem tenminste wel voor de ds. Maar waar je die kan vinden...
    Misschien via marktplaats kijken ofzo?


    Voor de DS en PSP kan ik 'm overal gewoon vinden, no biggie. Maar voor de PC... Zelfs op marktplaats niet. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Voor de DS en PSP kan ik 'm overal gewoon vinden, no biggie. Maar voor de PC... Zelfs op marktplaats niet. :/



    Hij is er wel. Ik ga eens zoeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amazon

    Ebay

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 17:29 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb 'm, maar dan wel illegaal. Weet nie of k daar wat mee kan hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ImAwesome schreef:
    Amazon

    Ebay


    Dat zijn totaal niet de winkels waar ik aan het zoeken was, oops. De prijs van Ebay vind ik leuker though, dankje voor t helpen meezoeken. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ImAwesome schreef:
    (...)


    Hij is er wel. Ik ga eens zoeken.


    Ooh, die heb ik vroeger nog vaak gespeeld :')
    De disc is wel kwijtgeraakt tijdens de verhuis, helaas.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lol, dat had ik vroeger op de playstation. Super irritant spel, is dat! Je moest altijd eerst goud halen om door te geraken naar de volgende ronde en daar deden mijn broer en ik altijd een halfjaar tot een jaar over. Het was veel te moeilijk, mijn broer had nochtans een gameverslaving. Je mist dus niets, behalve een hoop frustratie. (: Nu serieus: ik weet het jammergenoeg ook niet en kan je dus niet helpen.Veel succes met zoeken nog!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.