Onlangs was er een topic waarin een liedje werd gezocht (volgens mij is het nog steeds niet gevonden), en daardoor besefte ik dat er ook een liedje is waar ik de titel niet van weet en het eigenlijk wel wil weten. Ik heb helemaal geen idee van de bekendheid er van, dus het kan dat jullie meteen weten wat ik bedoel maar misschien ook niet, ik weet het niet. Al gok ik wel dat het redelijk bekend is.Dus hulp is welkom (:
Informatie:
- Zover ik weet geen zang.
- Het zijn eigenlijk steeds vier noten die soms veranderen van toonhoogte, steeds herhaling.
- Het bouwt traag op en het gaat steeds wat sneller. En uiteindelijk "breekt het los".
- Ik heb het een redelijk aantal keer gehoord op de radio, een paar maanden geleden.
- Hoe ik zelfs hier Harry Potter in krijg weet ik niet, maar de tonen doen me wat denken aan het litteken van Harry Potter. Eerst is het een hoge noot, dan een lager, dan een tussen die twee en dan de laagste.
- Volgens mij was het geen super geweldig liedje, maar het gaf me op de een of andere manier een avonturistisch en machtig gevoel toen ik op de autostrade reed.
Is dit vaag of weten jullie het al meteen? Ik ben benieuwd
I wanna be a wizard!