GiIderoy_ schreef:
(...)
Naja dat leren lesgeven duurt ook nog zo'n 6 weken en dan nog daar stage lopen enzo en alles leren ben je nog een half jaar tot een jaar verder... Betwijfel of mn ouders dat geduld hebben.
But thanks though. <3 hopelijk komt het inderdaad snel goed.
Je bent nog hartstikke jong, dus feitelijk vind ik dat ze nog niet kunnen klagen. Ze zijn nog financieel verantwoordelijk voor je en alles. Je moet wel de tijd krijgen om een vakgebied goed genoeg te leren om op eigen benen te staan en zolang daar vooruitgang is en je nog niet volledig volwassen bent, zouden ze dat geduld moeten hebben. Als jij het een prettig idee vindt om een bijbaantje te nemen en je hebt er toch de tijd voor, is het op zich prima, want je leert er wel veel van (althans dat had ik en ik werkte bij de freaking McDonalds), maar als je het al super druk hebt met het perfectioneren van accordeon en totaal niet lekker in je vel zit, zouden ze je de tijd moeten gunnen gewoon die soort opleiding tot accordeon docent te volgen en alles op een rijtje te krijgen. Je bent nog geen eens twintig. Je mag nog gewoon leren en over een jaar leuk en best oké werk hebben wat echt toekomst biedt, is echt al best wel snel. Kijk naar studenten als ik. Die doen er veel langer over en kosten bovendien heel veel geld in die periode. Ik moet hierna nóg een jaar van mijn bachelor en daarna nog een master voor ik eindelijk eens normaal kan gaan werken. Als het goed is zit er wel al stage in mijn master, maar ik heb geen idee of dat een verdienende stage gaat zijn. Dus je ouders moeten echt blij zijn met dat vooruitzicht van nog maar een jaar. Dat doe je écht goed hoor c:
Happy Birthday my Potter!