• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Iemand die een medium kennis van photoshop heeft en kan helpen? :')


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Iemand die een medium kennis van photoshop heeft en kan helpen? :')


    Alleen kennis van Picmonkey hier, of is dat ook genoeg? :p

    OTOFT: Ugh. Just ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me nog steeds niet hetzelfde als ik dans, maar wel heel motiverend dat anderen zoveel vooruitgang zien. Ik ben het ze zo dankbaar dat ze me niet hebben laten zitten toen ik niet meer op mijn benen kon staan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Slow down, brother, slow down, brother, slow down please because you are talking way too fast and you have an enormous accent and I can't understand you


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    Slow down, brother, slow down, brother, slow down please because you are talking way too fast and you have an enormous accent and I can't understand you


    Whahahahahaha. Waar Slow Down wel niet allemaal goed voor is.


    Happy Birthday my Potter!

    Siriusly, ga je me erover negeren? That's it. Ik moet dus gewoon maar een bijbaantje zoeken en het liefste zo snel mogelijk het huis uit en daar blijft 't bij? Pfsh. Disagree. Het enigste dat ík wil is weten hoe ik voorgoed uit deze dips komen kan en van de zm gedachtes af kom. Sorry dat ik verder nergens momenteel zo goed aan denk en dat ik mijn gedachtes er niet geheel bij heb. Maar dat boeit jullie toch niets zolang ik maar accordeon speel. Alleen dan zijn jullie blij en ben ik goed genoeg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik raak hier zo gefrustreerd van. Had nou maar gewoon je verdomd belangrijke bestanden ergens anders neergezet, dan was het nu opgelost. D:


    Your make-up is terrible

    Paladin Danse blijft bae, ook al haat ik zijn ideeën over zowat alles. Gaat weer lekker. :')


    Caution first, always.

    Larsen schreef:
    Paladin Danse blijft bae, ook al haat ik zijn ideeën over zowat alles. Gaat weer lekker. :')


    Sorry not sorry:Y)

    We can danse if we want to
    We can leave your friends behind
    'Cause your friends don't danse and if they don't danse
    Well, they're no friends of mine


    //

    If I only had been a little prettier and a little bit more confidence I might've talked to him. Now everyday tears me apart by just seeing him so happy, I know I can't have him but if he's happy I'm happyish. God I'm such a crybaby


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    GiIderoy_ schreef:
    Siriusly, ga je me erover negeren? That's it. Ik moet dus gewoon maar een bijbaantje zoeken en het liefste zo snel mogelijk het huis uit en daar blijft 't bij? Pfsh. Disagree. Het enigste dat ík wil is weten hoe ik voorgoed uit deze dips komen kan en van de zm gedachtes af kom. Sorry dat ik verder nergens momenteel zo goed aan denk en dat ik mijn gedachtes er niet geheel bij heb. Maar dat boeit jullie toch niets zolang ik maar accordeon speel. Alleen dan zijn jullie blij en ben ik goed genoeg.


    Meh Yo *stuurt nog meer virtuele knuffels*. Het komt goed. Idk hoe of wannee maar het komt goed. Jegaat toch leren les geven en leerlingen overnemen? Dat is een geweldig vooruitzicht!


    Happy Birthday my Potter!

    GiIderoy_ schreef:
    Siriusly, ga je me erover negeren? That's it. Ik moet dus gewoon maar een bijbaantje zoeken en het liefste zo snel mogelijk het huis uit en daar blijft 't bij? Pfsh. Disagree. Het enigste dat ík wil is weten hoe ik voorgoed uit deze dips komen kan en van de zm gedachtes af kom. Sorry dat ik verder nergens momenteel zo goed aan denk en dat ik mijn gedachtes er niet geheel bij heb. Maar dat boeit jullie toch niets zolang ik maar accordeon speel. Alleen dan zijn jullie blij en ben ik goed genoeg.


    <3 <3 <3
    Huggle (it's a cuddle and a hug) because you are awesome.

    Zo, daar zijn we ook vanaf :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Zo, daar zijn we ook vanaf :3

    Ik voel me hopelijk iets te veel aangesproken. :')


    Pretty is just a pretty word.

    "Hold the door" I feel so sad D:


    Clever as the Devil and twice as pretty

    MashaV schreef:
    "Hold the door" I feel so sad D:


    *Mental breakdown*


    What would Emma do?