Oke hier maken we ook een story over.
JoSnape=Jeroen
AppieAkkabi= Appie
Lisadragonrider= Noa
Heyitsgraham=Fabian
amber1= Amber
Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
WensAter= Nienke
( wil je mee doen stuur effe pb naar me )
- Home
- Forum
- Speeltopics
- [0] Het Huis Anubis. De Club van de oude Wilg
[0] Het Huis Anubis. De Club van de oude Wilg - Speeltopics
-
19 mei 2016 - 19:2220 mei 2016 - 20:44
Jeroen:
'Je kent me niet eens, dus hou eens op met zeuren,' zei Nienke inneens,
'yes Nienke! Goede actie!" zei ik en gaf haar een bokshet is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
20 mei 2016 - 20:46Amber:
"Nou oke dan ga maar lekker naar die kamer, maar ik verplaats je spullen toch wel naar de gang, maar oke ik moet je een kans geven. Die kans krijg je maar verpest het niet!"20 mei 2016 - 20:51Nienke
Amber dreigt wat en de neiging om met mijn ogen te rollen, keihard "talk to the hand!" te roepen en haar verder keihard te negeren dringt even naar boven.
Maar nee.
Dat durf ik niet en zo slim zou het ook niet zijn, ik bedoel, ik heb al niet echt een goede band met Amber, ik wil het niet compleet verpesten nu.
Daarom geef ik haar alleen een beleefd knikje, hijs mijn rugzak op mijn rug, klaar om achter Jeroen aan te lopen.obsessive rage
20 mei 2016 - 21:26Noa
Ik snap niet waarom ze zo ruziën over niks. Jeroen wilde gewoon aardig zijn en Amber die deed weer zo gemeen. "is iedereen nu klaar met ruziën?" Vraag ik vriendelijk.[ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 21:31 ]
20 mei 2016 - 21:31Jeroen:
"Sorry Noa..."het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
21 mei 2016 - 9:40Amber:
"Oke." He en ze mag toch bij me op de kamer? Dat is toch al heel wat?!" Dat laatste zij ik er nog bitchy achter aan.21 mei 2016 - 10:02Jeroen:
Ik liep snel naar boven. Ik hoorde dat Amber nog een 'leuke' opmerking maken maar Noa was er...het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
21 mei 2016 - 10:05Noa
Jeroen verontschuldigde zich, dat was lief van hem en daarna maakte Amber nog een opmerking, maar ze stopte er ook mee. Mooi zo dat is veel beter zonder dat geruzie. "Amber, waar is Joyce heen?" Vroeg ik kalm.[ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 10:54 ]
21 mei 2016 - 10:07Jeroen:
Snel liepen we naar Amber haar kamer en deed ik de deur openhet is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
21 mei 2016 - 10:38Amber:
Ik zag ze komen en hoorde Noa ook nog de vraag stellen en ik zei: "Ze is naar Canada en komt niet meer terug. "21 mei 2016 - 10:5221 mei 2016 - 10:57Amber:
Ik ging weer snel praten. "Nou...Ze...Victor zei dat Joyce naar Canada ging met haar ouders en niet meer terug komt."21 mei 2016 - 13:12Nienke
Zodra de deur open gaat komt de parfumwalm naar buiten. Wat is dit? Tachtig Gucci flessen?
Heeft ze alles met deo en parfum onder gespoten? 'Heeft ze alles met parfum ondergespoten?' vraag ik met een frons.obsessive rage
21 mei 2016 - 13:49Jeroen:
"Gatver! Ja volgens mij wel!" Zeg ik met grote walging.
"Nouja, je red jezelf wel, doei!" Zei ik snel en liep de kamer uithet is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
21 mei 2016 - 15:43