• "De meest onafhankelijke en avontuurlijke meid die er is!"

    Complimentjes
    Polisse
    Allerliefste Mandy,

    Nog nooit had ik in mijn jeugdjaren zo naar iemand opgekeken; je schreef intens, werkte hard, rondde school gelijktijdig af, droomde over reizen en vanaf je de stap zette een jaar naar Australië te vertrekken, vond ik dat gewoonweg machtig. Nog steeds ben je een voorbeeld voor me dat het mogelijk is om "gewoon" te vertrekken naar het onbekende en daar meer ervaren uit te komen. Ik volgde je avonturen, en ondanks ons contact verwaterde, verwarmde elk berichtje mijn hart om zeker te zijn dat je oké was, daar aan de andere kant van de wereld.

    Onze geschiedenis gaat al ver terug. Op 27 juni 2013 spraken we voor het eerst af. Je ging zo soepel om met mijn moeder en liet je gewoon meedrijven met me naar de stad. Dat gaf me vertrouwen, maar ik moet eerlijk zijn, mijn/onze eerste internetmeeting was ik verschrikkelijk nerveus. Je bent zo rustig en praatte tegen me alsof we elkaar dagelijks zagen. Het was geruststellend en maakte het me naar meer hunkeren.

    Zo gingen we samen naar Londen van 9 april tot 13 april in 2014. Het was prachtig om samen een andere wereld te gaan ontdekken met z'n tweeën. De momenten die me het meest bijblijven zijn ons bezoek aan de M&M store, de pizza na Les Misérables want we waren uitgehongerd, onze "biertjes" in de Ierse pub, onze hemelse bedden in het hotel, de zalige heen- en terugreis in de Business Class en The Ghost Bus. Mijn eerste reis zonder ouders en meteen met een goede internetvriend. Je hebt mijn ouders wel te weten overtuigen want normaal zouden ze het nooit hebben toegelaten.

    Ik wil je bedanken voor alles dat je me hebt bijgeleerd - de liefde voor schrijven, het doorbijten om verhalen af te ronden, me hoop te geven dat het leven helemaal geen slechte plaats is en natuurlijk voor onze reis samen. Hopelijk kruisen onze wegen nog een keer in de toekomst, ik wens je alvast al het beste in je leven en hoop dat je snel weer kan vertrekken om een nieuwe plek te gaan veroveren.

    Veel liefs!


    Kelmeckis
    Beste MyScintilla,

    Ik ken je niet zo goed, maar twee jaar geleden heb ik een verhaal van je gelezen Dreaming my life | Harry Styles. Nu heb ik vaker fanfictie gelezen over Harry Styles gelezen, maar jouw verhaal heeft mij aan het denken gezet, vooral door het einde. Een heel onverwacht einde, eerlijk gezegd. Tenminste, ik had het niet verwacht. Dat is waarschijnlijk waarom het mij zo aan het denken heeft gezet.

    Je schrijft mooi en daarom vind ik het eigenlijk jammer dat het alweer twee jaar geleden is sinds er een verhaal van jou op Q is verschenen. Voor mijn gevoel kun je nog zo'n verhaal schrijven en misschien met een ander einde. In ieder geval, weet ik dat jij een interessant verhaal kan schrijven met een goede plottwist. Dus mocht je ooit twijfelen om weer een verhaal op Q te zetten, doe het gewoon en ik neem sowieso een kijkje.

    Daarnaast vind ik je profiel simpel en toch zegt het wel wat en heeft ook dat mij weer aan het denken gezet.

    Volgens mij ben je een heel interessant, lief en aardig persoon dus je verdient het dubbel en dwars om in het zonnetje gezet te worden.

    Groetjes,

    Kelmeckis



    Almost
    Voor Mandy -MyScintilla-

    Je weet pas wat onder de vleugels genomen worden is als je met Mandy praat. De warmte, het vertrouwde. Ik kan haar haast voelen. Ik ontmoette haar volop in de pubertijd en ik kan je verzekeren dan mijn emoties niet te temmen waren. Ik had een gevecht met mezelf en er daar bovenop met de wereld, ze leek haast uit het niets te komen. Maar helden komen altijd ergens vandaan & zo was het ook hier, een andere engel leidde met tot haar -Sara-. En hoe kan ik bedankt zeggen zonder dat je er na twee seconden al over heen bent? Wel ze zeggen dat wat je op het internet zet altijd blijft voortleven, de herinnering aan ons ook?

    Hier krijg je een klein geheimpje, we zijn PIC –partners in crime-, dat betekent veel meer dan het eerste gedacht dat misschien verkeerde beelden opbrengt, het laat me voelen: ik ben niet alleen. Ze is me een raadsel nog steeds, met die sierlijke inkttekening om haar rug. Ooit had ik het lef om naar de betekenis te vragen. Ze maakte zichzelf nog specialer met het antwoord.

    Met zoveel liefde, Amber.


    Creatie(s) in de kijker
    Deze ontdekkingsreizigster is bovendien een topschrijfster. Zo heeft ze enkele fanfictions over One Direction die hopen abo's hebben gekregen. Als One Direction fan zal je zeker genieten van het volgend verhaal.



    Every family has a tree
    Every person has a page
    Each of them is individually free
    Not trapped in a cage, like me

    I'm the blank page at the end of a book
    Unworthy to be written about
    No one even dares to look
    Afraid to burn, keeping me out

    They say I'm bad for his reputation
    You can't imagine my frustration
    The only person who cares about me
    Is Zayn, my nephew, my only family

    Not allowed to feel him ever
    Never talk to him whatsoever
    I've been beaten up till I became blind
    That's where I left all my hope behind

    So who am I? what's the stage?
    I am... the secret blind page

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een leuk topic! Veel plezier in Australië! (als je daar nog bent tenminste, haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aahw weer een leuk topic! Een fijne week toegewenst! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week! ^^

    Oh mijn God, meiden!!!!Polisse Kelmeckis en Almost. Ik moest gewoon bijna janken en gedeeltelijk mis ik het schrijven ook en uiteraard mis ik jullie! Ik ben aan verschillende verhalen begonnen, maar ik kom momenteel gewoon niet verder. Het houdt mij niet geïnteresseerd, dus wie dan wel? Momenteel werk ik bijna elke dag en heb ik het zo druk dat ik dit letterlijk verwaarloos. Jullie maken allemaal een deel uit van een periode in mijn leven en daar ben ik jullie allemaal dankbaar voor.

    Zulke lieve woorden had ik niet verwacht, zeker omdat ik zo lang weg ben geweest. Dit motiveert me echter wel om toch door te gaan met een verhaal waar ik mee bezig ben en hopelijk kan ik die snel online zetten. Jullie zijn allemaal speciaal, stuk voor stuk en laat nooit iemand iets anders zeggen. Je kunt alles bereiken wat je maar wilt in je leven, zelfs als je denkt dat niet te kunnen. Waag de stap en er zullen zoveel mooie en memorabele dingen uit voortkomen. Je leeft maar een keer, dus zorg dat je nooit spijt hebt van de dingen die je niet hebt gedaan. Zorg ervoor dat je met trots kunt zeggen dat je alles hebt kunnen doen dat je hebt willen doen. Dit betekent echt veel voor me, meer dan jullie je kunnen indenken. Ik ga proberen weer wat meer tijd in Q te steken dan ik de afgelopen weken heb gedaan. Bedankt meiden x.x.x


    Wandering around to find a place I feel home like my own home

    Het doet me veel plezier dat je hiervan oprecht blij wordt en het je zelfs motivatie geeft om verder te schrijven. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Papiliones schreef:
    Aahw weer een leuk topic! Een fijne week toegewenst! (:


    16 - 09 - '17

    MyScintilla schreef:
    Oh mijn God, meiden!!!!Polisse Kelmeckis en Almost. Ik moest gewoon bijna janken en gedeeltelijk mis ik het schrijven ook en uiteraard mis ik jullie! Ik ben aan verschillende verhalen begonnen, maar ik kom momenteel gewoon niet verder. Het houdt mij niet geïnteresseerd, dus wie dan wel? Momenteel werk ik bijna elke dag en heb ik het zo druk dat ik dit letterlijk verwaarloos. Jullie maken allemaal een deel uit van een periode in mijn leven en daar ben ik jullie allemaal dankbaar voor.

    Zulke lieve woorden had ik niet verwacht, zeker omdat ik zo lang weg ben geweest. Dit motiveert me echter wel om toch door te gaan met een verhaal waar ik mee bezig ben en hopelijk kan ik die snel online zetten. Jullie zijn allemaal speciaal, stuk voor stuk en laat nooit iemand iets anders zeggen. Je kunt alles bereiken wat je maar wilt in je leven, zelfs als je denkt dat niet te kunnen. Waag de stap en er zullen zoveel mooie en memorabele dingen uit voortkomen. Je leeft maar een keer, dus zorg dat je nooit spijt hebt van de dingen die je niet hebt gedaan. Zorg ervoor dat je met trots kunt zeggen dat je alles hebt kunnen doen dat je hebt willen doen. Dit betekent echt veel voor me, meer dan jullie je kunnen indenken. Ik ga proberen weer wat meer tijd in Q te steken dan ik de afgelopen weken heb gedaan. Bedankt meiden x.x.x


    Heel erg graag gedaan, je verdient het!


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —