• Ik wil graag het komende jaar aan sport doen..
    Ooit had ik al zwemmen, turnen en step-aerobics gedaan.. maar geen van de drie hield ik meer dan 2 jaar uit.
    Na enkele jaren op mijn luie arsch te zitten wil ik weer in actie schieten.. en dus op Hip-Hop..Alleen ik ben 16 en wordt in november 17, ben ik daar niet iets te oud voor?
    Ik heb al veel opgezocht op het internet maar op de site's van hiphop in mijn buurt vind ik niets van leeftijd. Zijn er hier mensen die op Hip-Hop zitten?

    ik deed het,maar ik had iets aan mijn knieën waardoor ik moest stoppen,en eigenlijk zat ik ergens waar het niet goed was.
    het was er superduur,en de dans die ze me leerden was niet eens hiphop >.<
    maar als je naar de juiste dansstudio gaat word het volgens mij echt wel cool hoor (:
    en je bent helemaal niet te oud,is dat trouwens niet op leeftijd ?
    dan zit je bij allemaal 16/17 jarigen ;)


    everybody needs a song.

    een vriendin van mij heeft het ook gedaan. maar verder weet ik neit.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik doe nog steeds hiphop/streetdance/funk. En daar is niets mis mee, dus. Ik kom ook 17 in december. Er zijn zelfs mensen van 24 [oa mijn coach] die hip hop doen en op wedstrijd gaan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dunno. Wat je kracht betreft heb je een heel geschikte leeftijd om dat te gaan doen.


    No growth of the heart is ever a waste